پیش‌بینی بیت‌کوین ۷۰ هزار دلاری/ مقاومت بعدی بازار کجاست؟

نیکولاس مرتن، تحلیلگر بازار رمزارزها عقیده دارد اگر بیت‌کوین یک مقاومت حیاتی را پشت سر بگذارد احتمالا تا ۷۰ هزار دلار رشد می‌کند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، نیکولاس مرتن، تحلیلگر بازار رمزارزها عقیده دارد اگر بیت‌کوین یک مقاومت حیاتی را پشت سر بگذارد احتمالا تا ۷۰ هزار دلار رشد می‌کند.

مرتن در یک جلسه استراتژی به نیم میلیون دنبال‌کننده یوتیوب خود گفت که بیت‌کوین در حال حاضر یک مقاومت بسیار مهم در محدوده ۴۸ تا ۵۲ هزار دلار دارد. این تحلیلگر عقیده دارد احتمالا گذر این مقاومت کمی طول می‌کشد و بیت‌کوین چند وقتی در کانال ۴۰ هزار دلار باقی می‌ماند.

اگر قیمت بیت‌کوین در نمودار روزانه بالای ۵۲ هزار دلار تثبیت شود احتمالا شاهد یک رالی صعودی دیگر در بازار رمزارزها خواهیم بود.

او به دنبال‌کنندگان خود گفت: «گرچه من هم دوست دارم که قیمت بیت‌کوین بالا برود، اما ابتدا باید مقاومت شکسته شود. ممکن است بازار مدتی نوسان زیادی را تجربه نکند. حتی احتمال کاهش قیمت قبل از صعود تا ۷۰ هزار دلار وجود دارد. نکته کلیدی که می‌خواهم بگویم اهمیت و فایده تبدیل مقاومت به حمایت است. اگر مقاومت شکسته و تبدیل به حمایت شود شک و تعارض در روند ایجاد نمی‌شود. همه مطمئن می‌شوند که گاوها مسئول بازار هستند و قیمت همچنان بالاتر می‌رود.».

مرتن عقیده دارد بیت‌کوین در کوتاه‌مدت یک اصلاح تا محدوده ۴۵ هزار دلار انجام می‌دهد. این اصلاح برای قوی‌تر شدن فاز صعودی مهم است.

«ممکن است یک اصلاح تا محدوده ۴۴ یا ۴۵ هزار دلار که قبلا مقاومتی جدی بود داشته باشیم. من عقیده دارم محدوده ۴۵ هزار دلار همانقدر که مقاومت محکمی بود حمایت محکمی هم خواهد بود.».

در زمان نگارش این گزارش بیت‌کوین در محدوده ۴۷ هزار و ۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

خروج از نسخه موبایل