اقتصادی

خبر خوب برای دارندگان XRP / پیش‌بینی ریپل ۱/۵ دلاری!

سیگنال‌های زیادی وجود دارد که ارز دیجیتال ریپل یک رشد به بازار بدهکار است و حالا یک صلیب طلایی تشکیل داده و آمده رشد است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، نمودار ارز دیجیتال ریپل در حالی که در یک کانال صعودی بالا می‌رود در حال تشکیل یک صلیب طلایی است.

ریپل شانس خوبی برای رسید به ۱/۵ دلار دارد و به نظر می‌رسد میانگین متحرک ۲۰ روزه و ۵۰ روزه این ارز در حال تشکیل یک الگوی صلیب طلایی است.

صلیب طلایی تا به حال چندین بار روی نمودار ریپل ظاهر شده و آخرین بار ریپل بعد از تشکیل صلیب طلایی حدوده ۸۰ درصد رشد کرد و به ۱/۴۳ دلار رسید.

برای مثال بسته شدن میانگین متحرک ۲۰ روزه بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه در ۴ فوریه افزایش ۴۰۰ درصد ریپل را به همراه داشت.

به نظر می‌رسد ریپل توانایی تثبیت و بعد رشد تا محدوده ۱/۵ دلار را دارد.

ریپل و کمسیون بورس

کمسیون بورس در سال ۲۰۲۰ از دو تن از مدیران ریپل شکایت کرد و ریپل بعد از حدود یک سال تلاش توانست پیروز از دادگاه بیرون بیاید.

هینمن رئیس پیشین کمسیون بورس آمریکا در یک سخنرانی گفت ریپل یک ارز دیجیتال است و کلاهبرداری نکرده است. بعدها هم برخی ادعا کردند که تنظیم کننده ارواق که ادعای کذب علیه ریپل مطرح کرده دورغ گفته است.

ریپل بارها گزارشات مالی خود را داگاه ارائه کرد و قاضی به نفع ریپل رای صادر کرد.

الگوی ادامه‌دهنده تشکیل شده در نمودار ۴ ساعته ریپل نشان می‌دهد که اگر این ارز توانایی صعود نداشته باشد تا زیر محدوده حمایتی ریزش می‌کند که البته احتمالش کم است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا