اقتصادی

پیش بینی روند قیمتی ۳ ارز دیجیتال

پس از آنکه بیت‌کوین به زیر ۳۵ هزار دلار ریزش کرد، بسیاری از ارزها محدوده حمایتی خود را از دست دادند و ریپل، کاردانو و دوج‌کوین دوباره حدود ۳۵ درصد ریزش کردند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، پس از آنکه بیت‌کوین به زیر ۳۵ هزار دلار ریزش کرد، بسیاری از ارزها محدوده حمایتی خود را از دست دادند و ریپل، کاردانو و دوج‌کوین دوباره حدود ۳۵ درصد ریزش کردند.

ریپل

پس از اینکه اخباری مبنی بر دادگاه‌های ریپل در سال ۲۰۲۰ منتشر شد این ارز تا محدوده ۰/۱۷ دلار کاهش یافت اما موفقیت در دادگاه و روند صعودی بازار باعث شد این ارز بار دیگر جایگاه خود را پیدا کند و تا حدود ۲ دلار هم رشد کرد. سقوط بیت‌کوین و روند نزولی بازار باعث شد ریپل تا محدوده ۸۰ سنت ریزش کند. معتبرترین ناحیه حمایتی این ارز ۶۳ سنت است که در صورتی که این ناحیه از دست برود، سقوط تا محدوده ۲۳ سنت دور از ذهن نیست.روند بازار هنوز مشخص نیست و این موضوع پیش‌بینی ارزها را دشوار کند. اما RSI به منطقه اشباع فروش رسیده و یک روند نزولی را نشان می‌دهد.

کاردانو

کاردانو سطح ۲۳/۶ درصد فیبوناچی را از دست داد و این موضوع می‌تواند ریزش این ارز به زیر یک دلار را هم محتمل کند. ریزش بیت‌کوین و روند نزولی بازار می‌تواند روند نزولی کاردانو را هم تشدید کند. میان عرضه و تقاضا حجم تعادلی وجود نداشت و روند نزولی به نوعی آشکار بود از طرفی هم جریان سرمایه به زیر حد تعادل رسید چون با ممنوعیت معامله رمزارزها سرمایه نهادی در این بازار کاهش یافت.

دوج‌کوین

دوج‌کوین هم از تیغ برنده سقوط در امان نبود و کمبود خریدار باعث شد تا این ارز محدوده حمایتی ۳۲ سنت را از دست بدهد. ریزش دوج‌کوین تا محدوده ۲۰ سنت محتمل است و اولین حمایت معتبر این ارز در محدوده ۱۸ تا ۲۰ سنت قرار دارد. به دلیل اینکه بازار در دست فروشندگان قرار دارد دوج‌کوین حتی به سیگنال‌های ایلان ماسک هم توجه نکرد.

این خبر ترجمه‌ای از اخبار خارجی برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار رمزارزها است و تجارت‌نیوز توصیه در خرید و فروش رمزارزها ندارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا