اقتصادی

پیش بینی قیمتی رمز ارز ریپل

در حالی که بازار رمزارزها در روزهای شنبه و یکشنبه یک اصلاح را پشت سر گذاشت حالا روند معاملات در حال بهبود است و مجددا آلت‌کوین‌هایی مثل ریپل به دنبال شکست سقف‌های جدید هستند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجار‌ت‌نیوز، در حال حاضر تثبیت ریپل در بازه قیمتی ۱٫۲ و ۱٫۶ دلاری در حال انجام است. افت شدید بازار رمزارزها در شنبه و یک شنبه بیشتر روی بیت‌کوین و اتریوم تاثیر گذاشت و XRP حمایت ۱٫۳ دلاری را حفظ کرد. با وجود این، به نظر می‌رسد جو نزولی خراب شده و ریپل مجددا در مسیر صعود به سطح ۱٫۶ دلاری قرار گرفته است، مقاومتی که به نظر عبور از آن می‎تواند ریپل را به شکستن سقف‌های جدید امیدوار کند.

در معاملات امروز این رمزارز در کانال ۱٫۵ دلاری در حال معامله است و به نظر می‌رسد در این سطح تثبیت شده است. نکته مهم در نمودار این رمزار معاملات XRP در راس یک مثلث متقارن است. این الگو هم می‌تواند سیگنال نزولی و هم سیگنال صعودی باشد.

دو خط روند مثلث متقارن، سقف‌ها و کف‌‎های متوالی را به هم وصل می‌کنند. با همگرایی خط روندها، دارایی تمایل به تثبیت پیدا می‌کند. اگر ریپل بتواند خط روند بالایی مثلث را در نمودار ۴-ساعته بشکند، می‌تواند نوسان صعودی ۱۳۰ درصدی داشته باشد و سقف جدید ۳٫۵ دلاری را به ثبت برساند.

اندیکاتور MACD هم به این نکته اشاره می‌کند که اگر قیمت بتواند فراتر از منطقه تراکم فروش ۱٫۶ دلاری خود را تثبیت کند، در کوتاه‌مدت می‌تواند وارد محدوده ۲ دلاری شود.

این تحلیل‌ها صرفا جهت آشنایی مخاطبان با ارزهای دیجیتال است و به معنای توصیه برای خرید یا فروش آن‌ها نیست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا