اقتصادی

پیش بینی قیمت بیت کوین در کوتاه مدت

روند بازار به نقل از فارس نوشت: بر اساس تحلیل تکنیکال ممکن است، شاهد ریزش دوباره قیمت بیت کوین در بازار جهانی باشیم.

طی دیروز و امروز شاهد روند کاهشی قیمت بیت کوین در بازار جهانی بودیم و این ارز مجازی دوشنبه را به عنوان نخستین روز هفته میلادی قرمز شروع کرد. هدف اولیه بیت کوین این است که حمایت خود در ۳۳ هزار دلار را حفظ کند و بتواند روند رشد قیمت به سمت ۳۶ هزار دلار را دوباره از سر گیرد.

در حال حاضر قیمت بیت کوین کمی بیشتر از ۳۴ هزار دلار است. بر اساس تحلیل تکنیکال و نمودار میانگین متحرک ساده یک حمایت خوبی در همین محدوده قیمت شاهد خواهیم بود، اما در صورتی که شاهد شکستن این حمایت باشیم، قیمت به سمت ۳۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد.

قیمت بیت کوین

نمودار معاملات ۴ ساعته بیت کوین نشان می‌دهد که شاهد یک کانال موازی افزایشی هستیم. در صورتی که قیمت بیت کوین نتواند محدوده حمایتی در نمودار میانگین متحرک ساده را حفظ کند، روند کاهشی قیمت آن کاملا محتمل خواهد بود. البته هنوز هم احتمال رشد قیمت بیت کوین و رسیدن آن به ۳۶ هزار دلار وجود دارد.

البته برخی کارشناسان معتقدند که الان وقت ورود به بازار بیت کوین است و اوضاع قیمتی سیگنال ورود می‌دهد، اما در عین حال تحلیل اندیکاتور(شاخص) میانگین متحرک همگرایی چشم‌انداز بدبینانه‌ای را پیش روی قیمت بیت کوین گذاشته است.

بر اساس این اندیکاتور برای نخستین بار در ماه جاری بیت کوین در حال رفتن به سمت منفی شدن است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا