اقتصادی

۴ پیش‌بینی از قیمت خودرو در آینده

قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. بازار نیز در رکود قرار دارد. کارشناسان احتمال افزایش قیمت را در آینده پیش‌بینی می‌کنند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. اما خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد و بازار در رکود قرار دارد. البته کارشناسان نیز احتمال افزایش قیمت را در آینده پیش‌بینی می‌کنند.

در این رابطه، حسن کریمی سنجری، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر بازار در شرایط رکود و سردرگمی قرار دارد و خرید و فروشی نیز انجام نمی‌شود. اما عوامل موثر در وضعیت بازار، همه به سوی افزایش قیمت در آینده هستند.

سامانه یکپارچه وزیر صمت تاثیری در قیمت‌ها ندارد

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با فروش خودرو در سامانه یک‌پارچه وزیر صمت گفت: به نظر نمی‌رسد تاثیری در میزان عرضه و روند بازار داشته باشد. اما باید اجرایی شود تا نتیجه و تاثیر آن را در بازار مشاهده کرد.

او بیان کرد: با وجود این، در حال حاضر عرضه خودرو کم است. اما توقف عرضه خودرو به بازار تاثیر منفی دارد و ممکن است باعث افزایش دوباره قیمت خودروها شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا