بورس

پیش بینی مهم کارشناسان از بورس هفته آینده

هفته گذشته بازار سهام با رشد قابل توجهی به کار خود پایان داد. در هفته پیشرو کارشناسان بازار سهام با وجود شرط‌های مختلفی روند بازار را مثبت و صعودی پیش‌بینی کردند.

به گزارش روند بازار بورس به نقل از تجارت‌نیوز، بازار سرمایه در روزهای گذشته با روندی رو به رسد حرکت کرد و در آخرین روز معاملاتی هم با همین روند به کار خود پایان داد. پنج پیش‌بینی مهم از کارشناسان بازار سهام را که روند بازار برای هفته‌های آینده را نشان می‌دهد چیست؟

میترا تاتاری کارشناس بازار سرمایه گفت: در هفته گذشته شاهد روند مثبت و صعودی گروه سیمانی‌ها بودیم و گروه‌های دیگری مثل قندی‌ها دو رو گذشته توانستند معاملات خوبی را به ثبت برسانند. به نظر می‌رسد در روزهای آینده بازار با تحرکات نمادهای کوچک حرکت کند.

_ میثم مسلمان زاده، کارشناس بازار سرمایه گفت: روند مثبت در نمادهای کوچک بازار شروع شده است و این نمادها بعد از اصلاحاتی که داشته‌اند در قیمت‌های فعلی برای خرید جذاب شده‌اند. وی افزود: بازار در روزهای آینده به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و نمادهای کوچک بازار هم روند قابل قبولی را از خود نشان می‌دهند.

_ الهه ظفری، کارشناس بازار سهام اعلام کرد: اگر به صورت میان مدت به بازار نگاه کنیم روند بازار قطعاً صعودی خواهد بود در روزهای آینده گروه‌های فلزات اساسی پتروشیمی‌ها از وضعیت بهتری نسبت به دیگر نمادهای بازار سهام برخوردار خواهند بود و اگر به صورت میان مدت بخواهیم به بازار نگاه کنیم نمادهایی که به ارائه خدمات می‌پردازند می توانند از گروه های پیشرو باشند.

_ فردین آقابزرگی،در همین خصوص پیش‌بینی کر:  تا پایان امسال بر فرض تغییر نکردن وضعیت سیاسی و اقتصادی در کشور حداکثر بازدهی که برای بازار سرمایه متصور هستیم با توجه به تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی در سال جاری، بازدهی ۴۰ درصدی خواهد بود و شاخص کل در شش ماه آینده با شیب ملایمی تحرکات صعودی را ثبت خواهد کرد.

_ ایمان رئیسی دیگر کارشناس بازار سرمایه هم نظر خود را اینگونه اعلام کرد: ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری در چند روز گذشته نشان می‌دهد نقدینگی آزاد شده به سمت بازار سرمایه حرکت کرده و ورود نقدینگی به بازار را داشته‌ایم. بنابراین منفی‌های بازار غیر طبیعی و غیر منطقی نیست زیرا اگر سهمی در بازار رشدی را ثبت کند یا به لحاظ زمانی یا قیمتی اصلاح در آن رخ خواهد داد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا