اجتماعی

پیش بینی وضعیت آب و هوا در ۱۹ شهریور ماه

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی، آذربایجان شرقی، سمنان و تهران بارش باران رخ می‌دهد.

به گزارش روند بازار به نقل از برنا، امروز در گیلان، مازندران،همچنین برخی مناطق استان های گلستان اردبیل، خراسان شمالی شمال خراسان رضوی شمال آذربایجان شرقی،ارتفاعات سمنان و شرق تهران بارش باران و در بعضی مناطق ویژه ارتفاعات رگبار،رعدوبرق، وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

یکشنبه در برخی مناطق گیلان مازندرانه اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی دوشنبه در ارتفاعات گیلان، مازندران و ارتفاعات جنوبی البرز مرکزی بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق رخ می دهد. همچنین شنبه در ارتفاعات واقع در هرمزگان و فارس و یکشبه در دامنه و ارتفاعات هرمزگان فارس و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

اواخر وقت چهارشنبه در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می دهد دوشنبه و سه شنبه دما در اردمیل و استان های ساحلی دریای خزر افزایش می یابد امروز و فردا در برخی ساعات در شرق، شمال شرق، بخش هایی از مرکز و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید در برخی مناطق ویژه منطقه زابل خیزش گردوخاک بیش بینی می شود همچنین در ایلام و خوزستان در برخی عماعات سرعت وزش باد افزایش می یابد که خیزش گرودخاک در نوار غربی این دو استان دور از انتظار نیست.

دوشنبه و سه شنبه در برخی ساعات فر نوار شرقی کشور بویژه منطقه زابل و چهارشنبه در بخش هایی از غرب و شمال غرب کشور سرعت وزش باد افزایش خواهد بافت امروز و فردا دریای خزر مواج است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا