اجتماعی

پیش بینی ۵ روزه وضعیت آب و هوایی کشور

فردا پنجشنبه در بخش‌هایی از غرب، جنوب غرب و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امروز چهارشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، لرستان، شمال خوزستان، گیلان و غرب مازندران، بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این شرایط پنجشنبه و جمعه برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور انتظار می‌رود. علاوه بر این پنجشنبه در بخش‌هایی از غرب، جنوب غرب و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی نیز رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

شنبه در سواحل دریای خزر و نواحی از شمال غرب و یکشنبه علاوه بر این نواحی در شمال شرق کشور و ارتفاعات و دامنه‌های البرز نیز بارش پیش بینی می‌شود.

طی این پنج روز بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل برف خواهد بود. امروز در شهر‌های تهران، کرج، اراک و اصفهان انباشت نسبی آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود. از امروز تا یکشنبه دریای خزر و از جمعه تا یکشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا