اقتصادی

آغاز پیش‌فروش بدون قرعه‌کشی شاهین از امروز/ اختلاف قیمت کارخانه و بازار

سایپا، پیش‌فروش شاهین را بدون انجام قرعه‌کشی از امروز آغاز می‌کند. اختلاف قیمت کارخانه و بازار این محصول چقدر است؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، گروه خودروسازی سایپا، پیش‌فروش خودروی شاهین را بدون انجام قرعه‌کشی از امروز آغاز می‌کند. متقاضیان تا تکمیل ظرفیت فرصت ثبت‌نام دارند.

سایپا دومین مرحله از پیش فروش این محصول را از امروز (۸ اردیبهشت) ساعت ۱۰ صبح آغاز کرد. این امر تا تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد.

در این مرحله از فروش، شاهین جی عرضه می شود. زمان تحویل این خودرو در ماه‌های مرداد و شهریور در نظر گرفته شده است. بر این اساس متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام خودرو یاد شده اقدام کنند (سایپانیوز).

شاهین در بازار چند

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۳۴۳ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۳۶۵ تا ۳۷۰ میلیون تومان است. این ارقام نشان می‌دهد که خریداران باید شاهین.جی را در بازار حدود ۲۱ تا ۲۶ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه‌ خریداری کنند.

تا چندی پیش، این خودرو از معدود محصولاتی محسوب می‌شد که قیمت کارخانه‌ای آن از بازار بیشتر بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا