اقتصادی

پیش فروش بلیت پروازهای اربعین از فردا ۱۲ شهریور آغاز می شود

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: پیش فروش بلیت پروازهای اربعین امسال از ۱۲ شهریور آغاز و برای بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور فروش بلیت ها انجام می شود.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای محمدی بخش گفت: پیش بینی می‌شود امسال حداقل ۴۰ هزار و حداکثر ۶۰ هزارنفر از طریق بخش هوایی برای اربعین جابه جا شوند و با توجه به آنکه اربعین امسال با اتمام سفرهای تابستانی همزمان است بنابراین باید سفرهای داخلی و خارجی در این بازه زمانی مدیریت شود .

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای اربعین امسال سفرهای نجف از تهران وبرخی از شهرهای اطراف تهران از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی انجام می شود.

او می گوید: پیش بینی می شود پیش فروش بلیت های پروازهای نجف برای اربعین با توجه به آنکه در مقایسه با بخش های حمل و نقلی دیگر متفاوت است بنابراین پیش فروش بلیت ها در بازه زمانی فردا ۱۲ شهریور آغاز شده و تا ۳۰ شهریور سفرهای هوایی در این مسیر انجام می شود.

پیش از این سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده بود که فروش بلیت پروازهای اربعین امسال تنها از طریق سایت شرکت های هواپیمایی انجام خواهد شد و اجازه فروش بلیت در دفاتر خدمات مسافرتی و اپلیکیشن ها ممنوع است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا