اقتصادی

اولین طرح فروش شرکت سایپا در سال ۱۴۰۱ + جدول و شرایط

طرح پیش فروش سایپا عادی و ویژه مادران شامل شاهین، کوئیک S،کوئیک R، کوئیک، ساینا و سایپا ۱۵۱ از چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از انتخاب، اولین طرح فروش محصولات شرکت سایپا در سال ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

این بخشنامه از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ به مدت ۲ روز اجرا خواهد شد.

در این طرح پیش فروش عادی شاهین، کوئیک S،کوئیک R، کوئیک، ساینا و سایپا ۱۵۱ و طرح پیش فروش ویژه مادران شاهین، کوئیک S،کوئیک R، کوئیک، ساینا ارائه شده است.

شرایط و ضوابط قرعه کشی همچنان فعال است.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌توانند فرآیند ثبت نام در طرح مذکور را انجام دهند.

پیش فروش عادی شرکت سایپا فروردین ۱۴۰۱

پیش فروش عادی شرکت سایپا فروردین ۱۴۰۱

شرایط بخشنامه :
۱-محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران
خودرو می‌باشد)
۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۷۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.
۳ -امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
۴-متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.
۵ -امکان ثبت‌نام برای متقاضی دارای پالک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی‌باشد.
۶ -متقاضیانی که دارای پالک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام،
تا ۹ سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.
۷ -شماره کارت , شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاماً
باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطالعات نادرست (شماره شبا) ، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبتنام کننده خواهد بود.
۸ -شماره تلفن همراه اعالم شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
۹-کدپستی متقاضی ثبت‌نام‌کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می‌بایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی
، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی‌باشد.
۱۰ -مشتریان محترم می‌بایست پس از کارکرد ۷۱۱۱ کیلومتر و حداکثر ۹ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه
خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال می‌گردد.

آغاز پیش فروش یکساله ۵ محصول سایپا ویژه مادران در سال جدید


به نقل از برنا، گروه خودروسازی سایپا، بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۹ آبان ماه مجلس شورای اسلامی، پیش فروش یکساله خودروهای شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس را از ۱۷ فروردین ماه آغاز می‌کند.

ثبت نام برای طرح پیش فروش یکساله محصولات یاد شده ویژه مادران با دو‌ فرزند و بیشتر از ساعت ۹ صبح ۱۷ فروردین ماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روزی است.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌توانند فرآیند ثبت‌نام در طرح مذکور را انجام دهند. بر این اساس زمان تحویل خودروها یکساله در نظر گرفته شده و از مهرماه سال جاری تحویل خودروهای شاهین و کوییک.آر انجام می‌شود.

در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد پس از برگزاری قرعه کشی، در صورت منتخب شدن امکان ثبت‌نام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم می‌شود و در غیر این صورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تائید سازمان‌های ذی ربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.

پیش فروش یکساله ۵ محصول سایپا ویژه

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا