کسب و کار

چرا باید از پلتفرم‌های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنیم؟

در حال حاضر حدود ۱.۵ میلیارد انگلیسی زبان در سراسر جهان وجود دارد که یک پنجم کل جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد. انگلیسی در برخی از کشورهای با نفوذ اقتصادی و فرهنگی در سطح جهان صحبت می‌شود و در طول قرن‌ها نه‌تنها به زبان اصلی ارتباطات بین المللی، بلکه در تجارت بین المللی، دانشگاه، پزشکی، علم، فناوری و حقوق تبدیل شده است. وقتی این را در نظر می‌گیرید، جای تعجب نیست که بسیاری از مردم یادگیری زبان انگلیسی را به عنوان راهی برای بهبود زندگی و فرصت‌های موجود مثل تدریس خصوصی زبان انگلیسی و همچنین تمرین مغز خود انتخاب می‌کنند!

  1. یادگیری تحت کنترل خودتان است.

بسیاری از دانش آموزان یادگیری در کلاس را بسیار سخت و طاقت‌فرسا می‌دانند که ممکن است با سبک یادگیری ترجیحی آن‌ها مطابقت نداشته باشد. برخی از دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین و در خانه به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند و در بسیار از مواقع هم بسیار موفق‌تر هستند. البته، شما باید سطح خاصی از نظم و انضباط شخصی داشته باشید و خود انگیزه‌ای داشته باشید. با این حال، می‌تواند از پلتفرم‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای بهبود مهارت زبان خود استفاده کنید، چراکه این پلتفرم‌ها این امکان را به شما می‌دهد که خود را به چالش بکشید و هم از نظر فکری و هم به عنوان یک شخص رشد کنید.

لازم به ذکر است که وقتی بدنبال یادگیری و آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین هستید، شما به تمام مواد و ابزارهایی که برای تکمیل دوره نیاز دارید دسترسی خواهید داشت، اما باید برنامه ریزی و ساختار یادگیری منظمی داشته باشید؛ اعم از مدرس حرفه‌ای و برنامه روتین برای حضور در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی تا بتوانید در کلاس مجازی به یک یادگیرنده فعال تبدیل شوید.

  1. انعطاف پذیری و دسترسی

انعطاف‌پذیری اصطلاحی است که ما زیاد می‌شنویم، اما نمی‌تواند مرتبط‌تر از یادگیری آنلاین باشد. اکثر افرادی که مایل به بهبود زبان انگلیسی خود هستند در حال حاضر در حال تحصیل، کار یا تعهدات دیگری یا متأهل هستند و درگیر کارهای خانه غیره مشغول هستید. دوره‌های آنلاین در هر زمان و مکانی که بخواهید در دسترس هستند، به این معنی که شما می‌توانید یادگیری خود را در زمان مناسب خود انجام دهید. شما می‌توانید برنامه درسی و آموزش زبان انگلیسی خود را با توجه به محدودیت‌های موجودی که در طول هفته دارید تطبیق دهید و از مدرسانی کمک بگیرید که می‌توانند در زمان‌های مورد دلخواه شما کلاس آنلاین برگزار کنند.

اکثر دوره‌های و کلاس‌های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی دارای تقویم آموزشی بسیار منعطف و بازی هستند و می‌توانید در ساعت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید. هر درس را می‌توان در زمانی که برای شما مناسب است تکمیل کرد و فشار های روحی را کاهش می‌دهد که نه‌تنها یادگیری شما را لذت‌بخش تر می‌کند بلکه سازنده‌تر خواهد بود.

  1. استفاده از سایر ابزارهای اینترنتی و کاهش هزینه ها

پیشرفت‌های تکنولوژی یادگیری یک زبان جدید را برای کسانی که مایل به یادگیری گروهی در قالب یک کلاس مجازی یا به تنهایی هستند آسان‌تر و کم هزینه تر کرده است. اپ های موبایلی و سایر فایل‌های مولتی مدیا به طور گسترده در آموزش زبان انگلیسی مانند ویدئوهای آموزشی، اپ های یادگیری گرامر، پی دی اف ها، پیام رسان ها، اپ های تعاملی یادگیری زبان انگلیسی از جملهٔ این ابزارهاست که به فراخور کلاس‌های آنلاین و تدریس معلم خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. فن آوری مدرن به حفظ انگیزه دانش آموزان و افزایش نرخ ماندگاری در دوره‌ها کمک می‌کند. البته دسترسی منظم به معلمان از طریق وب کم، پیام‌رسان ها و سایر ابزارها نیز باعث کاهش خطا در یادگیری می‌شود.

  1. تکرار و تمرین

برای یادگیری یک زبان جدید، تکرار و تمرین ضروری است. افراد بسیار کمی در اولین باری که به آن‌ها آموزش داده می‌شود چیزی را یاد می‌گیرند و به یاد می‌آورند. همچنین بسیار مهم است که دانش آموزان مطالب را در محیط و محتوا و به روشی مرتبط آموزش یاد بگیرند. مرتبط نگه داشتن مطالب درسی و تسهیل تمرین چیزی است که با یادگیری آنلاین قابل دستیابی است، شاید حتی تا حد زیادی نسبت به محیط کلاس درس قابل لمس‌تر خواهد بود. دانش‌آموزان می‌توانند بدون ایجاد اختلال در کلاس با معلم صحبت کنند، از آن‌ها سؤال بپرسند و در لحظه سؤال خود را در اینترنت جستجو کنند.

دوره‌ها و کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین همچنین به جذب دانش آموزان به محیط آنلاین و بهبود یادگیری آن‌ها بسیار کمک می‌کند، به‌طوری که حتی استرس خارج شدن از خانه آن‌ها کم شده و به خاطر همین سرعت یادگیری بالا می‌رود.

  1. کلاس‌های آنلاین اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد

آخرین تحقیقات بر روی زبان آموزان کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی نشان داده شده است که یادگیری آنلاین باعث افزایش اعتماد به نفس دانش‌آموزان می‌شود، به ویژه آن‌هایی که راحت در مقابل دیگران صحبت نمی‌کنند و به قولی خجالتی هستند. کلاس‌های گروهی کوچک و حتی کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی که فقط مدرس و زبان آموز حضور دارند، به زبان آموز اجازه می‌دهد تا بدون احساس ترس، کلمات و حرف‌های خود را بیان کند. همانطور که اعتماد به نفس زبان آموزان بالا می‌رود؛ میزان زبان انگلیسی را نیز افزایش می‌دهند که به طور طبیعی به تمرین و تکرار کمک می‌کند. به ویژه برای کسانی که به دنبال بهبود تسلط خود هستند بسیار مفید خواهد بود. هر چه دانش آموز اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند، بیشتر با دیگران به زبان انگلیسی ارتباط برقرار می‌کند که به سرعت تلفظ آن‌ها را بهبود می‌بخشد و دایره لغات آن‌ها را گسترش می‌دهد. این پیشرفت در درس‌ها و نمراتی که دانش آموز در پایان کلاس خصوصی زبان خود کسب می‌کند آشکار خواهد شد.

  1. با روش‌های جدید یادگیری زبان انگلیسی آشنا خواهید شد

افزودن تنوع به یادگیری چیزی است که به حفظ سطح علاقه و تمرکز دانش آموزان کمک می‌کند و نمرات کسب شده به طور قابل توجهی بالاتر است. یادگیری آنلاین فرصتی را برای گنجاندن تنوع بیشتر در دروس ارائه می‌دهد. روش‌های حضوری قدیمی برای یادگیری از طریق حفظ کردن لغات بیشمار و گرامر، یادگیری و تدریس را بسیار سخت کرده بود ولی امروزه آموزش تعاملی یعنی آموزش از طریق پلتفرم‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی، یادگیری زبان را آسان‌تر کرده است.

منبع:

https://www.bartarinha.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B9%D9%84%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-21/1267609-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا