کسب و کار

چرا باید برای دعاوی ملکی، از وکیل ملکی باتجربه کمک بگیریم؟

این روز ها تعداد دعاوی ملکی روز به روز در حال افزایش است. از آنجا که این دعاوی ملکی موضوعات پیچیده ای هستند، پیدا کردن بهترین وکیل ملکی میتواند کمک زیادی به شما کند. در تهران وکلای ملکی زیادی در حال فعالیت هستند که هر کدام تجربه و تخصص متفاوتی دارند؛ به همین سبب پیدا کردن بهترین وکیل ملکی در تهران کاری بسیار دشوار است. در صورتی که از یک وکیل ملکی با تجربه و خبره در حل پرونده های ملکی خود استفاده کنید، میتوانید در سریع ترین زمان ممکن مشکل یا مشکلات پرونده خود را رفع کنید.

آیین نامه ها و قوانین بسیار زیادی در رابطه با املاک و مستغلات وجود دارد و همین موضوع باعث افزایش حساسیت پرونده های ملکی شده است. اگر افراد دانش و تخصص لازم در رابطه با مسائل ملکی را نداشته باشند، به راحتی حقشان در آن پرونده ضایع خواهد شد. به سبب همین موضوع بهتر است از یک وکیل املاک و مستغلات متخصص و حرف ای مشورت بگیرید تا بتوانید به راحتی حقوق خود را در پرونده های ملکی احقاق ببخشید. وکیل حرفه متخصص شخصی است که به تمامی آیین نامه ها و قوانین مربوط به املاک آشنایی داشته و میتواند راهگشای پرونده های مورد بحث شما باشد.

نکات مهمی که باید در انتخاب وکیل ملکی با تجربه در نظر داشته باشید

 در این قسمت میخواهیم شما را با نکاتی آشنا کنیم که میتواند در انتخاب بهترین وکیل ملکی تهران آشنا کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

داشتن تجربه و دانش کافی در رابطه با انواع پرونده های ملکی

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم پرونده های مرتبط با دعاوی ملکی بسیار زیاد و متنوع هستند. به سبب همین موضوع در زمان انتخاب وکیل ملکی حرفه ای باید بدانید که آیا وکیل شما به انواع پرونده های ملکی و مشکلات آنها یا أنواع املاک و قوانین مربوط به آنها آشنایی دارد یا خیر؟

این موضوع یکی از موارد مهمی است که هر وکیل ملکی خبره ای باید در رابطه با آن اطلاعات کافی داشته باشد. نکته دیگری که وکلای ملکی خبره باید از آن اطلاع داشته باشند شناسایی دقیق مشکل پرونده است. هر یک از ملک هایی که در پرونده های دادگاه قرار میگیرند بر أساس شریاط مختلفی دسته بندی میشوند. به همین خاطر وکلای ملکی  باید سریعا مشکل آن پرونده را بشناسند و در چهارچوب همان دسته بندی نیز اقدام به حل پرونده کنند.

آشنایی کامل با انواع ماده و تبصره های املاک و مستغلات

بهتر است بدانید که به خاطر افزایش مشکلات و کلاهبرداری های مربوط به  املاک و مستغلات، روز به روز قوانین مربوط به املاک افزایش پیدا میکنند و بروز تر میشوند. دلیل این افزایش و بروزرسانی قوانین جلوگیری هر چه بیشتر از موارد سوء استفاده و کلاهبرداری های ملکی است. یکی از نکات مهمی که باید در انتخاب وکیل ملکی خبره باید در نظر داشته باشید، بروز بودن آن وکیل نسبت به قوانین و تبصره های حوزه املاک است. در صورتی وکیل ملکی انتخاب شده نسبت به قوانین روز آگاه باشد، میتواند پرونده شما را سریعا در دادگاه به نتیجه برساند.

تخصص و تجربه بالا در حل پرونده های ملکی

یک وکیل متخصص ملکی تمرکز خود را تنها بر روی پرونده های ملکی میگذارد. بسیاری از وکلایی که در حوزه ملکی فعالیت میکنند میتوانند در زمینه های دیگری همچون وکیل طلاق و خانواده، وکیل کیفری و … فعالیت داشته باشند؛ اما آنها فقط و فقط روی پرونده های ملکی و قوانین مربوط به این حوزه به صورت تخصصی کار میکنند تا بتوانند درصد موفقیت خود را در زمینه پرونده های ملکی بالا ببرند. همانطور که مانند پزشک ها که در زمینه های مختلفی متخصص هستند، وکلا نیز میتوانند حوزه فعالیت خود را روی یک موضوع خاص مشخص کنند و در آن حوزه به حل پرونده ها بپردازند.

متبهر بودن وکیل ملکی در جلوگیری از مشکلات به وجود آمده در پرونده

از موارد مهم دیگری که باید در انتخاب وکیل املاک با تجربه در نظر داشته باشید، این است که وکیل شما باید توانایی جلوگیری از مشکلات به وجود آمده را داشته باشد. گاهی ممکن است در طول رسیدگی به پرونده های دعاوی ملکی، مشکلاتی به پرونده نیز اضافه شود که میتواند به نتیجه رساندن پرونده را دشوار تر کند. وکیل متخصص ملک باید علاوه بر جلوگیری از بروز مشکلات برای پرونده های ملکی، باید در صدد رفع مشکلات موجود در پرونده نیز باشد. وکیل متخصص ملک این توانایی را دارد تا در کمترین زمان ممکن مشکلات موجود در پرونده را حل و فصل نماید.

داشتن پروانه وکالت؛ پایه ترین نکته در انتخاب وکیل

پایه ترین و مهم ترین نکته در انتخاب وکیل ملکی یا هر وکیلی بررسی داشتن پروانه وکالت است. پروانه وکالت در واقع جوازی است که مشخص میکند وکیل مورد نظر به صورت قانونی توانایی حل پرونده های مربوط به دادگستری را دارد و میتواند به صورت رسمی از موکل خود در محافل قضایی دفاع نماید. قبل از اینکه پرونده ملکی خود را به دست وکیل بسپارید، حتما از قبل پروانه وکالت وکیل مورد نظرتان را بررسی کنید که دچار مشکلات حقوقی در آینده نشوید. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت موسسه حقوقی وکیل تهران ۲۴ مراجعه نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا