اجتماعی

چرا معلمان از نحوه رتبه بندی گلایه دارند؟

سامانه رتبه بندی معلمان از ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ فعال شد و اعلام شد که معلمان مشمول این طرح می‌توانند مدارک خود را در سایت رتبه بندی بارگذاری کنند، اما عده‌ای از معلمان بابت این طرح گلایه دارند.

به گزارش روند بازار به نقل از پول نیوز، یکی از معلمان گفت: خوداظهاری را چندبار تکمیل کردم و ثبت اطلاعات را می‌زنم، اما سیستم می‌زند خطا در عملیات و ذخیره نمی‌شود.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر مستندات زیادی برای بارگذاری پیش‌بینی شده است و جمع آوری این مستندات و بارگذاری آن‌ها بسیار وقت‌گیر است.

معلم دیگری گفت: باید در رتبه بندی معلمان به تدریس یک معلم و نحوه آموزش به دانش‌آموزانش نمره بدهند. اینکه معلم چقدر نسبت به آنچه تدریس می‌کند به‌روز است و چقدر خلاقیت و نوآوری در تدریس دارد.

وی ادامه داد: اینکه از معلم توقع برود که کتاب بنویسد چه معنایی دارد؟ اگر یک معلمی دوست دارد بنویسد، بحث دیگری است، اما اینکه معلمان را به سمت نوشتن کتاب ببرند، به چه دلیل است؟

آقای هاشمی یکی از معلمان باسابقه تهران هم به خبرنگار فارس گفت: ما معلمان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهیم، اما تاکنون فکر نمی‌کردیم که باید مستندات آن‌ها را نگه می‌داشتیم. این‌ها همه دردسر شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ما انسان‌های زیادی را آموزش و تربیت کردیم و آن‌ها در این سال‌ها به جایگاه‌های رفیع رسیدند، این آموزش و این اتفاق، در کجای رتبه‌بندی دیده شده است؟

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا