کسب و کار

چند درصد از افراد کره زمین به موفقیت رسیده اند

باید بدانید که تنها تعداد اندکی از انسانها توانسته اند قله موفقیت در کسب و کارشان بپیمایند و این میتواند یک ضعف بزرگ باشد به همین خاطر توصیه می شود شغلهای تجارتی را در حوزه مواد خوراکی همانند انواع چیپس ها داشته باشید.

چیپس خرمایی

سیب زمینیها را خوب شسته و پوست می گیریم و با کمک دستگاه، رنده و یا چاقو  چیپس خرمایی را به شکل ورقه های نازک درمی آوریم و اگر مایل هستید چیپس شما شکل خاصی داشته باشد از کاتر طرحدار استفاده کنید.

سرکه و نمک را داخل کاسه ای ریخته و ورقه های سیب زمینی را به آن اضافه کنید و تمام مواد را با هم ترکیب کرده تا سیب زمینیها خوب به نمک و سرکه آغشته شوند و اجازه دهید ۱۵ دقیقه داخل کاسه باقی بمانند.

در این مرحله لازم است تا آب، یخ و بیکینگ پودر را به داخل کاسه ریخته به طوری که کاملا سطح رویی همه سیب زمینیها را بپوشانند و یک ساعت به مواد استراحت می دهیم تا ورقه های سیب زمینی به خوبی ترد شده و مزه ها را به خود جذب کنند.

چیپس گوجه

برای سرخ کردن  چیپس گوجه لازم است تا ورقه ها آبکش شده و با پهن کردن بر روی دستمال تمیز و مناسب تمام رطوبت و آب اضافی آنها گرفته شود.

برای رسیدن به نتیجه بهتر می توانید یک ظرف گود مانند شیرجوش را انتخاب و تا نیمه از روغن سرخ کردنی پر کنید و زمانیکه روغن کاملا داغ شد می توانید ورقه های سیب زمینی را یکی پس از دیگری به روغن اضافه کنید.

منتظر نمانید تا سیب زمینی کاملا برشته شود زیرا همین که طلایی شد هم کافی بوده و زمان برداشتن آن از داخل روغن فرا رسیده است و برای اینکه روغن کمتری در خود داشته باشد چیپسها را بر روی کاغذ روغن گیر گذاشته و وقتی روغن اضافی گرفته شد چیپس را همراه با سس نوش جان کنید.

چیپس گوجه

چیپس میوه

اگر مایل به حذف روغن هستید می توانید به جای سرخ کردن ورقه های میوه آنها را داخل فر با دمای ۲۵۰ درجه فارنهایت قرار دهید که نتیجه از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهد بود و دست کم اطمینان دارید هیچ ضرری برای سلامت شما  چیپس میوه ندارد.

در میان تمامی طعمهایی که به انواع چیپس داده می شوند معمولا نمونه های سرکه ای از فروش بالاتری برخوردار بوده و مشخص است تا چه اندازه پرطرفدار است اما می توان چیپس سرکه ای خانگی خوشمزه را هم مانند انواع بازاری آن درست کرده و با اطمینان به دست بچه ها داد.

چیپس می تواند در صورت تهیه درست و اصولی به یک خوراکی کاملا مفید تبدیل شود که بهترین میان وعده برای کودکان بوده و به وزن گیری آنها کمک کند به ویژه آنکه سیب زمینی به عنوان ماده اولیه اصلی دارای خواص متعدد و مفیدی برای بدن انسان می باشد.

چیپس میوه

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا