کسب و کار

چند راه ثروتمند شدن تضمینی به روش من

سرمایه‌ گذاری روی کالاهای پرفروش و باکیفیت یکی از راه‌های اصلی برای پولدار شدن است و فرقی نمی‌کند چه سنی دارید چون هر زمان که بخواهید می‌توانید الفبای سرمایه‌ گذاری را یاد بگیرید و تنها کافیست با ما همراه باشید تا شما را با کالایی منحصر به فرد با نام اجاق گاز رومیزی و صفحه ای آشنا کنیم.

در حال حاضر به صورت کلی اجاق گاز خانگی یک وسیله بسیار مهم و کاربردی می‌باشد که بیشتر افراد با آن آشنایی لازم را به همراه دارند هر خانه ای جهت پخت و پز از اجاقهای متفاوت در سایزهای کوچک و رومیزی استفاده می کنند.

اجاق گاز خانگی

اجاق گاز صنعتی نیز مدلهای مختلفی را به همراه دارد برخی از آنها به صورت فر دار طراحی شده‌اند و برخی از آنها به صورت صنعتی همراه با شعله می باشند در واقع این نوع اجاق گازهای صنعتی در ابعاد و اندازه های متفاوت و مدلهای متنوع تولید شده است.

برخی از آنها ساده و برخی از آنها با گریل و سرخ کن به همراه می باشد در واقع هر کدام آیتمهای متنوع را به همراه دارند و برای اموری مورد استفاده قرار می گیرند.

به صورت کلی آشپزخانه های صنعتی و رستورانها و مکانهای دیگر به اجاق گازهایی نیازمند هستند که کیفیت بالایی را به همراه داشته باشد و در مقابل آن به صورت فر دار نیز باشند.

اجاق گاز صنعتی

اجاق گاز صنعتی دو شعله مناسب برای مکان ها با فضای محدود می باشد که اجاق گاز های صنعتی انواع مختلفی دارند، در بین این انواع یک مدل خاص توانسته بسیار در این حوضه پیشرفت های بسزایی داشته باشد و طرفدارهای زیادی را به خودش جذب کند و این نوع کاربرد های بسیاری در آشپزی های صنعتی نیز دارد.

این نوع مدل اجاق گازهای صنعتی دو شعله می باشد اجاق گازهای دو شعله صنعتی به چه چیزی می گویند؟ اجاق گاز های دو شعله مفید برای تمامی مراکز غذای آماده و آشپزخانه های هتل ها و کترینگ ها است دارنده دو شعله خطی ویک فر بسیار عالی است.

دارای تقسیم کننده شعله یکدست در تمامی شعله ها به گونه همزمان است و موثر برای پختن مدل های سس قارچ پاستا و همساز ظرف های مفید برای پخت و پز انواع نیمروها و صبحانه و برای پخت انواع مدل های خورشت و پاستا مفید است.

در هر صورت شما بسته به محیط خود که خانگی یا صنعتی است باید یکی از انواع آن را انتخاب نمایید و این مورد علاوه برا موارد بالا که گفته شد.

اجاق گاز صنعتی

اجاق گاز صفحه ای

می خواهیم در این گزاره کمی در مورد اجاق گاز صفحه ای برایتان صحبت کنیم که امروزه دغدغه بسیاری از تازه عروسان، خریدن جهیزیه می باشد که اجاق گاز صفحه ای جدید نیز یکی از اقلام مورد نیاز و کاربردی است که باید خریداری کنند.

این اجاق گازها را می توان در دو مدل توکار و رو میزی تولید و به بازار عرضه کرد. این دو مدل تفاوت هایی باهم دارند که در ادامه برایتان توضیح خواهم داد.

مدل توکار این گازها را در داخل کابینت ام دی اف و یا میز جایگذاری می کنند اما مدل روکار این محصول را عموما در جایی قرار می دهند که از قبل بر روی میز و یا کابینت جایی برای گذاشتن گاز طراحی نشده باشد.

استفاده از این مدل گازها جذابیت و شیک بودن خاصی به محیط آشپزخانه شما می بخشد همچنین از تعداد یک تا شش شعله برخوردار می باشد.

اجاق گاز صفحه ای

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا