کسب و کار

چوب پلاست محصولی نوین و کاربردی در بام سبز و روف گاردن

چوب پلاست محصولی نوین از ترکیب دو ماده پایه و اصلی یعنی چوب و پلاستیک است که جایگزینی مناسب برای چوب طبیعی بوده و از متریال‌های کاربردی در صنعت ساخت و ساز به شمار می‌آید. این محصول به عنوان دوستدار طبیعت شناخته می‌شود و مانع از آسیب به محیط زیست خواهد شد؛ ضمن این که ظاهری با شباهت بسیار بالا به چوب داشته با این تفاوت که مزایای زیادی به نسبت چوب طبیعی و نیز دیگر متریال‌ها خواهد داشت. علاوه‌بر این قیمت چوب پلاست با توجه به این که محصولی چند منظوره است، بسیار مقرون به صرفه بوده و امکان استفاده و اجرا در زمینه‌های متعددی همچون موارد زیر را دارد:

  • طراحی و اجرای نرده
  • طراحی و اجرای کفپوش
  • طراحی و اجرای سقف کاذب
  • طراحی و اجرای روف گاردن
  • طراحی و اجرای مبلمان فضای باز
  • طراحی و اجرای نمای داخلی و خارجی

علاوه‌ براین محصولات چوب پلاست امکان ایجاد هارمونی و یکپارچگی در محیط را برای کاربر فراهم خواهد کرد تا بتوان با توجه به محیط مورد نظر به طور همزمان از چندین المان متفاوت استفاده نمود. بنابراین با در نظر گرفتن هزینه روف گاردن و همچنین با توجه به قیمت چوب پلاست این امکان برای شما فراهم است تا عناصر دلخواه و مورد علاقه را برای طراحی و اجرا برروی Green Roof انتخاب نموده و با طراح در میان بگذارید تا هزینه‌ها را برای شما برآورد نماید.

کاربرد چوب پلاست در روف گاردن چیست؟

محصولات چوب پلاست در زمینه‌های متعدد کاربرد داشته و به همین علت در اجرای روف گاردن نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی روف گاردن توسط معماران حرفه‌ای انجام می‌شود و بنا به درخواست کارفرما و با توجه به بودجه‌ای که برای باغ بام در نظر گرفته شده است، طراحی انجام خواهد شد. اجرای المان‌های متعددی همچون: پرگولا (سایبان)، آلاچیق، کفپوش پشت بام، فلاورباکس برای ایجاد فضای سبز، نرده چوبی، پرچین و حصار جهت جانپناه یا استفاده در مرز بندی فضای سبز، مبلمان فضای باز که خود شامل موارد متعددی از جمله: نیمکت چوبی، مبل و میز، آتشدان و … خواهد شد، همگی از موارد استفاده چوب پلاست در Green Roof محسوب می‌شود.

چرا چوب پلاست گزینه مناسبی برای استفاده در فضای باز است؟

مقاومت و استحکام بالای محصولات چوب پلاست باعث افزایش ماندگاری در برابر عوامل طبیعی همچون: باران، رطوبت هوا و در کل هرنوع شرایط فیزیکی- محیطی… می‌شود. همچنین مقاومت محصولات تولید شده از چوب پلاست در برابر ضربات، پرت ‌شدن و شکستن و … بسیار بالا بوده و همین امر موجب افزایش طول عمر و همچنین کاهش هزینه‌های مرتبط با نگهداری و تعمیر خواهد شد.

این محصولات همچنین به دلیل برخورداری از قابلیت بازیافت، دوستدار محیط ‌زیست محسوب می‌شوند. تنوع بالای عناصر قابل اجرا با چوب پلاست باعث می‌شود، دست طراح و کارفرما در اجرای طرح‌های مختلف برای روف گاردن، محوطه‌سازی و دکوراسیون باز باشد تا با خیالی آسوده طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

چوب پلاست فیکا

شرکت چوب پلاست فیکا به عنوان اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاست در ایران، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز نمود. این شرکت با بیش از ۲۷ سال سابقه درخشان، در این صنعت توانسته سهم چشمگیری از بازار داخلی این محصول را به خود اختصاص دهد.

چوب پلاست فیکا با مدیریت مهندس مهدی احدی و با بهرگیری از خطوط تولید به روز، پروژه‌های متعددی در اقصی نقاط ایران و سایر کشورهای همسایه همچون: عراق، امارات، عمان و قطر طراحی و اجرا نموده است. در حال حاضر این مجموعه با تولید انواع سطح مقطع پروفیل چوب پلاستیک (محصولات فیکا) و همچنین برخورداری از تیم‌های مجرب طراحی، فروش و همچنین تیم اجرایی، قابلیت ارائه خدمات متنوع در سراسر ایران را دارد. شما همراهان گرامی می‌توانید جهت مشاوره رایگان و برخورداری از خدمات متنوع فیکا به صورت حضوری یا غیر حضوری (آنلاین) با ما در تماس باشید.

طراحی سایت و سئوی این مجموعه

یکی از بهترین موسسه های طراحی سایت که سال هاست در این حوزه فعالیت دارد را می توان به دریاچه تم اشاره کرد. این موسسه با تیم قدرتمندی و مدیریت مهندس کیوان مادانی که دارد توانسته است در زمینه طراحی سایت در تهران به آدرس themelake.net فعالیت گسترده ای داشته باشد و رضایت مشتریان خود را در این زمینه جلب کند. موسسه تجارت گستر با ارائه خدمات با کیفیت و دریافت قیمتی بسیار مقرون به صرفه توانسته است از رقبای خود در زمینه طراحی وب سایت پیشی بگیرد. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی وب سایت در تهران و سئو و بهینه سازی سایت با شماره های ۰۹۰۲۰۹۰۳۰۱۶ و ۰۹۱۲۰۹۰۳۰۱۶ تماس حاصل فرمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا