کسب و کار

چگونه بدون هیچ سرمایه‌ای تاجر شدم؟

درست در شرایطی که زندگی‌ام به دلیل بی‌پولی سرد و بی روح شده بود یاد روزهایی افتادم که زیر کرسی نشسته بودیم و بارش برف را از پشت پنجره نظاره میکردیم، آن روزها هم سرد بود اما فقط چای دارچین مادربزرگ لرز را از بدنمان خارج می‌کرد و گرم میشدیم. همزمان با این خاطره با یک مشاور شغلی آشنا شده بودم که به من آموخت چگونه می توانم بدون هیچ سرمایه‌ای تجارت را آغاز کنم و این شد آغاز مسیر تجارت دارچین برای من.

دارچین

دارچین نوعی ادویه خوشبو است که در بعضی از غذاها می‌ریزند. در یک دوره ای دارچین حتی بیشتر از طلا ارزش داشت؛ این ادویه، یکی از قدیمی‌ترین ادویه‌های شناخته شده است در واقع این ادویه محبوب پر از مزایا برای سلامتی است که شما را متعجب خواهد کرد. دارچین، این ادویه خوش طعم دارای خواص و فواید بسیاری است که مخلوطی از دارچین و عسل درمان بسیاری از بیماری ها می باشند. همچنین از دارچین می توانید برای کاهش وزن استفاده کنید.

دارچین سیلان

بطور کلی دو نوع دارچین در بازار موجود است: دارچین سیلان و دارچین چینی یا کاسیا که در ادامه می‌توانید تمام ویژگی‌ها و تفاوت‌های آن‌ها را بخوانید. دارچین سیلان اصل و تازه است، رنگ قهوه‌ای روشن‌تر و طعم شیرین و ملایم‌تر و عطر بسیار خاص و متفاوت نسبت به دارچین کاسیا دارد، از خواص معدنی و درمانی بسیار بهتری برخوردار است و اغلب در نسخه‌ی پزشکان برای درمان دیابت، ناباروری و … دیده می‌شود. واردات دارچین سیلان به بازار ایران بسیار سخت است و به راحتی پیدا نمی‌شود و قیمت بیشتری نسبت به دارچین کاسیا دارد.

دارچین سیلان

دارچین لوله‌ای

دارچین لوله‌ای یکی دیگر از انواع دارچین است که از آن به عنوان ادویه و چاشنی غذا استفاده می‌شود؛ شاید فایده شگفت آور و هیجان انگیز از مصرف روزانه دارچین لوله ای تاثیر آن بر دیابت نوع‌دو باشد. دارچین می‌تواند با کاهش فشارخون و بهبود حساسیت به انسولین، این بیماری را کنترل کند.

دارچین لوله‌ای

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا