اجتماعی

کارت خرید ۱٫۵ میلیونی برای بازنشستگان

بازنشستگان کشوری می‌توانند به صورت اقساطی و بدون بهره تا سقف ۱.۵ میلیون تومان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خرید کنند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بازنشستگان روزهای سختی را پشت سر می‌گذرانند و معمولا نسبت به میزان وجوه حمایتی گلایه‌هایی دارند.

در این شرایط در طرح جدیدی، بازنشستگان کشوری می‌توانند به صورت اقساطی و بدون بهره تا سقف ۱.۵ میلیون تومان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خرید کنند.

اخیرا اعلام شده که صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با انعقاد تفاهم‌نامه‌ ای امکان خرید اقساطی بازنشستگان تا سقف ۱.۵ میلیون تومان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را فراهم کردند.

درباره جزئیات این طرح اعلام شده است: « جهت استفاده از این خدمت، بازنشستگان محترم در هنگام مراجعه به صندوق تمایل خود را به خرید اعتباری بیان نموده و در ادامه و از طریق کارت حقوق(سپهر کارت صادرات) فرایند شناسایی انجام و صرفا با پرداخت ۵% از کل خرید، بقیه مبلغ تا سقف ۱.۵ میلیون تومان در سه قسط مساوی به صورت ماهیانه و بدون بهره از حقوق ایشان کسر خواهد شد. با توجه به این که نزدیک به سه هزار شعبه فروشگاهی افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور در تمامی استان ها و در ۴۵۰ شهر کشور با تنوع کالایی بیش از ۳۵۰۰ کالای مختلف به فعالیت مشغول هستند بازنشستگان کشوری می‌توانند به آسانی و با مراجعه به نزدیک ترین شعبه فروشگاهی افق کوروش که در همسایگی آنها قرار دارد، نیازهای مختلف خود را تهیه و تامین نمایند. »

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا