اقتصادی

کارت سوخت ندارید این اطلاعیه را بخوانید


سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: برای افراد فاقد کارت هوشمند سوخت، کارت بانکی جایگزین می‌شود. در این اطلاعیه تاکید شده بود: مالکان خودروهای عمومی، دولتی و مالکان خودروها در استان سیستان و بلوچستان که پیش از این در دفاتر پلیس +۱۰ درخواست خود را ثبت کرده‌اند، لازم نیست به این سامانه مراجعه کنند و کارت سوخت آنها به نشانی ایشان ارسال خواهد شد و مراحل ثبت نام تنها غیرحضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، زیبا اسماعیلی در این باره توضیح داد: اشخاصی که از نخستین فراخوان ثبت‌نام کارت سوخت تاکنون در سامانه دولت همراه ثبت‌نام و کارت بانکی به سامانه معرفی کرده‌اند، نیازی به دریافت کارت سوخت ندارند و کارت بانکی جایگزین کارت سوخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: سازوکاری طراحی خواهد شد که می‌توان از کارت بانکی برای سوخت‌گیری استفاده کرد و نحوه به‌کارگیری آن در روزهای آینده به اطلاع عموم می‌رسد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به این‌که کارت‌های هوشمند سوخت قدیمی همچنان قابل استفاده خواهد بود، تصریح کرد: جایگزینی کارت بانکی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت‌هایی است که در سامانه دولت همراه ثبت‌نام کرده‌اند و کارت سوخت ندارند.

بنا بر اعلام وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در نخستین اطلاعیه خود در روز هشتم فروردین ماه اعلام کرد: «مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می‌توانند از ساعت ۲۴ یکشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه، یا کد دستوری #۴* به‌منظور دریافت کارت هوشمند سوخت، تقاضای خود را ثبت کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده بود: مالکان خودروهای عمومی، دولتی و مالکان خودروها در استان سیستان و بلوچستان که پیش از این در دفاتر پلیس +۱۰ درخواست خود را ثبت کرده‌اند، لازم نیست به این سامانه مراجعه کنند و کارت سوخت آنها به نشانی ایشان ارسال خواهد شد و مراحل ثبت نام تنها غیرحضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا