کسب و کار

جویای کار در ترکیه برای ایرانیان کار در استانبول!

کار در ترکیه برای ایرانیان سایت ترکی شو

ترکیه به دلیل داشتن اقتصاد قدرتمند و همچنین فرصت‌های شغلی زیاد یکی از مکان‌ها مورد علاقه برای خارجی‌ها می‌باشد. همچنین در این کشور پیشنهاد شغلی زیادی وجود دارد. در ادامه قصد داریم در رابطه با موضوع جویای کار در استانبول صحبت کنیم. با ما همراه باشید. (کار در استانبول)

خیلی راحت می توانید در پایتخت این کشور یعنی استانبول مشغول به کار شوید. در این کشور شرکت‌های بین‌المللی و بزرگ زیادی وجود دارد که می‌توان با دریافت ویزای کار و اجازه کار درآمد خوبی بدست آورد.

 استانبول یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ترکیه است و همچنین دارای امکانات رفاهی زیادی نیز است و فرد به راحتی می تواند در آن زندگی کند.

 همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی آن، این کشور به یکی از مقصدهای مهاجرتی افراد به خصوص ایرانیان تبدیل شده است. مهمترین موردی که در رابطه با کار در استانبول به آن باید دقت کنید مجوز کار است.

 فردی که متقاضی کار در این شهر است می‌تواند مجوز کاری به صورت موقت یا دائم بگیرد و مشغول به کار شود.

 همچنین باید کارفرما برای وی پیشنهاد شغلی ارسال کند. در صورت دریافت مجوز کار می تواند مشغول به کار شود.

شغل هایی برای افراد جویای کار در ترکیه برای ایرانیان استانبول!

 از جمله کارهایی که در استانبول می‌توانید و آنها مشغول شوید عبارتند از نجاری ، آشپزی ، نقاشی ، آرایشگری ، شغل های مربوط به رستوران مثل گارسون ، کار در شرکت های بیمه ، مدیر فروش.

 این مشاغل دارای جای خواب نیز می باشند. همچنین می توانید با دریافت اطلاعات کافی از این مشاغل و شرایط کاری آنها درخواست کار دهید.

پیدا کردن شغل مورد نظر در ترکیه

موردی که بسیاری از افراد نگران آن هستند نحوه پیدا کردن شغل در استانبول می باشد. در ادامه روش هایی را که با توجه به آن میتوانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید قرار داده ایم.

 موردی که در یافتن شغل مورد نظرتان به شما کمک خواهد کرد و بسیار تاثیرگذار در شغل شما است  تخصص و حرفه‌ای بودن شما می باشد.

 شما می توانید از طریق سفارت ، موسسات و سایتهای کاریابی ها شغلی که مد نظر دارید را در استانبول جستجو کنید.

سایت ها از معتبر ترین روشها هستند و باعث می‌شوند تا گرفتار افراد سودجو و کلاهبردار نشوید.

برخی از این سایت ها دارای وکیل و مشاور هستند و می‌توانند اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهند.  از جمله سایت ها و موسسات کاریابی می توان به موارد زیر اشاره کرد که یکی از موفق ترین و معتبرترین ها می باشند.

 سایت های کاریابی عبارتند از:

iSKUR

Jobs In Istanbul

Learn4Good

Marmaris Recruitment

uk – Jobs In Turkey

که شما می توانید به این سایت ها مراجعه کنید با مشاورین آنها ارتباط برقرار کنید تخصص و حرفه و مهارت خود را به آنها بگویید و همچنین اطلاعاتی در رابطه با شهر استانبول و شغل های آن دریافت کنید.

 این سایت ها و همچنین موسسات هزینه‌ای را به عنوان پورسانت از شما می گیرند.

 سایت های کاریابی عبارتند از:

Nunu

HRM Danışmanlık

Arbeitsvermittlung

Michael Page International Turkey

Manpower Genel Müdürlük

Mento

com.tr

Alexander Hughes

اطلاعاتی در رابطه با مشاغل مختلف در ترکیه برای ایرانیان

افرادی که جویای کار در استانبول می باشند به دنبال اطلاعاتی در رابطه با حقوق مشاغل مختلف می باشند. مسلما هر کسی برای زندگیدر ترکیه به شغل نیاز دارد تا از پس هزینه های زندگی بر بیاید و فردی که به ترکیه مهاجرت کرده است به دنبال زندگی و شرایط بهتر می باشد.

 در ترکیه نیز هر ساله حقوق ها با توجه به تورم افزایش پیدا می کنند. مقدار مبلغی که در این متن نوشته شده‌ است می‌تواند کمی متفاوت باشد.

جویای کار در ترکیه برای ایرانیان کار در استانبول!

 اگر به عنوان بازاریاب یا فروشنده در این شهر مشغول به کار شوید حدود ۸ هزار لیر میتوانید دریافت کنید.

در شغل های آموزشی مثل معلم حقوق دریافتی ۸ هزار لیر و کارگران در این کشور تقریباً ماهیانه سه هزار لیر دریافت می کنند و همچنین مدیران و مهندسان نیز حداقل ۱۰ هزار لیردرآمد دارند.

در این شهر نمی توانید برخی از شغل ها را انتخاب کنید. در واقع این شغل ها برای افراد خارجی ممنوع می باشد. که این شغل ها عبارتند از :

عکاسی

 پرستاری از کودک

 امور مربوط به خدمات منزل

خوانندگی

 تولید لباس

دامپزشکی

 مشاوره

علوم آزمایشگاهی

 مشاغل مربوط به هواپیما مثل تکنسین هواپیما

هم چنین در استانبول می‌توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید. اما با توجه به شرایط موجود این امر کمی سخت و دست نیافتنی به نظر می‌رسد.

اما می توان با بررسی شرایط و امکانات موجود کسب و کار خود را در استانبول راه انداخت.

 اما باید به این مورد توجه کنید که خارجیان تا حدودی از طرف دولت حمایت می‌شوند .

مورد بسیار مهم که در پیدا کردن کار در استانبول باید به آن توجه کنید زبان می باشد.

شما  حتما باید به زبان ترکی استانبولی مسلط باشید و تسلط به زبان انگلیسی ای یکی دیگر از مواردی است که میتواند در شغل تان به شما کمک کند.

سخن آخر

با توجه به موارد گفته شده استانبول دارای شرایط فوق العاده و همچنین مطلوب برای خارجی‌ها میباشد و میتوانید در این شهر مشاغل زیادی را پیدا کنید.

 اما بهترین و معتبرترین راه مراجعه به موسسات و سایتهای کاریابی است و همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و مشکلی می توانید با مشاورین  ومتخصصین آنها مشورت کنید. مورد بعدی که در پیدا کردن شغل در استانبول باید به آن توجه کنید زبان می باشد. حتما قبل از اقدام به کار در استانبول زبان خود را تقویت کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا