کسب و کار

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری با حضوری قدرتمند در صنعت طراحی داخلی تا به امروز علاقمندان بی شماری را به خود جذب کرده است. تنوع کافی در طرح و رنگ، قیمتی مناسب و کیفیتی شایسته از جمله مزایای کاغذ دیواری هستند. باید به شما بگوییم یکی دیگر از قابلیت‌های تحسین بر انگیز کاغذ دیواری‌های امروزی مقاومت آنها در برابر رطوبت و آب است. کاغذ دیواری قابل شستشو به شما این اطمینان را می‌دهد که دیگر هیچ دغدغه‌ای برای انتخاب نخواهید داشت. روش های ساده‌ای برای شستشوی کاغذ دیواری‌ وجود دارد، فقط کافیست تا انتهای این مطلب تیم اکستریم والز را همراهی کنید

کاغذ دیواری‌های وینیل و مقاومت آنها در برابر آب

کاغذ دیواری‌های وینیل و مقاومت آنها در برابر آب

اگر برای خرید کاغذ دیواری به مراکز معتبر دکوراسیون داخلی در شهر خود مراجعه کنید قطعا در ابتدای کار کاغذ دیواری وینیل را به شما پیشنهاد خواهند داد. آنچه کاغذ دیواری وینیل را در این راه توانمد می‌سازد، مقاومت شگفت انگیز آن در برابر رطوبت، شستشو و دمای محیط است. استفاده از لایه وینیل در تولید این نوع از کاغذ دیواری‌ موجب شده است که حتی در شهر‌های ساحلی و شرجی نیز انتخاب کاغذ دیواری به سادگی انجام گیرد در حقیقت پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز به کاغذ دیواری‌‌ها قدرت بیشتری بخشیده است و نگرانی‌ها و تردید‌های انتخاب کاغذ دیواری را از بین برده است.

نکات شستشوی کاغذ دیواری‌ها

نکات شستشوی کاغذ دیواری‌ها

قابلیت شستشوی کاغذ دیواری‌ها به این معنی نیست که شما از جریان مستقیم آب برای پاکسازی آنها استفاده کنید. بهترین روش برای پاکسازی کاغذ دیواری استفاده از یک دستمال نمدار می‌باشد. برای پاکسازی لکه‌های چربی می‌توانید به مقدار بسیار کمی از مایع ظرفشویی یا صابون استفاده کنید اما هرگز به سراغ شوینده‌های قوی و اسیدی نروید، شوینده‌های اسیدی به کاغذی دیواری شما آسیب می‌رسانند.

استفاده از جارو برقی برای پاکسازی کاغذ دیواری

استفاده از جارو برقی یکی از تکنیک‌های پاکسازی کاغذ دیواری شما از گرد وغبار می‌‌باشد. اما بهتر است جارو برقی را خیلی به سطح دیوار نزدیک نکنید. ممکن است جارو برقی به چسب کاغذ دیواری آسیب بزند.

استفاده از دستمال خشک

این روش نیز برای پاک کردن گرد و غبار مناسب است فقط با یک دستمال تمیز و خشک سطح کاغذ دیواری خود را از هرگونه گرد وغبار پاک کنید

 .

نکات شستشوی کاغذ دیواری‌ها

پاک کردن اثر انگشتان دست

اگر کاغذ دیواری وینیل را انتخاب کرده‌‌اید اصلا نگران جای انگشتان دست بر روی آنها نباشید کافیست مقدار کمی مایع ظرفشویی را به همراه آب ترکیب کنید و سپس به کمک یک دستمال قسمت مورد نظر را پاک کنید.

پاک کردن لکه غذا

اگر برای اتاق کودکتان از کاغذ دیواری پتینه استفاده کرده‌اید و نگران باقی ماندن لکه غذا بر روی آن هستید، به هیچ عنوان نگران نباشید مانند موارد قبلی لکه‌های غذا نیز به کمک دستمال مرطوب پاک‌ می‌شوند. در نهایت اگر لکه شما مقاومت بالایی داشت به مقدار بسیار کمی از مایع شوینده غیر اسیدی استفاده کنید

 پاک کردن لکه جوهر

اگر لکه جوهر را بر روی کاغذ دیواری خود مشاهده کردید، نگران نشوید فقط کافیست مقداری از جوش شیرین را با آب ترکیب کنید و به کمک یک دستمال تمیز برای قسمت مورد نظر استفاده کنید. کی فرصت دهید تا لکه شما کامل از بین رود.

کاربرد کاغذ دیواری‌های قابل شستشو

انتخاب کاغذ دیواری قابل شستشو برای هر مکانی یک انتخاب هوشمندانه است. در محیط‌های مرطوب رعایت این نکته در انتخاب از اهمیت بیشتری برخوردار است، پس اگر تصمیم دارید برای سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه از کاغذ دیواری استفاده کنید، بی تردید به سراغ‌ کاغذ دیواری‌های وینیل بروید. در انتها باید به شما بگوییم دنیای طرح‌ و رنگ کاغذ دیواری‌های وینیل بسیار نامحدود است و شما بی نهایت طرح برای انتخاب دارید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا