اقتصادیعکس و فیلم

کاهش قیمت ، با برداشت پیاز

معاون بهره برداری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: با واردات گسترده و افزایش تولید پیاز در مناطق جنوبی کشور، شاهد کاهش قیمت این محصول هستیم.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون بهره برداری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، گفت: هم اکنون پیاز در میادین میوه و تره بار، با نرخ ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

آقای مقدسی زاده افزود: با توجه به واردات و افزایش تولید این محصول در مناطق جنوبی کشور؛ در خرده فروشی‌های سطح شهر هم، شاهد کاهش قیمت این محصول هستیم.

با مساعد شدن اوضاع جوی، ۲۸۰ هزار تن پیاز از استان‌های جنوبی برداشت و به مرور در بازار‌های مصرف عرضه می‌شود.

متولیان کشاورزی، شرایط نامناسب جوی مثل افزایش سرما و بارندگی‌های اخیر در استان‌های جنوبی کشور را علت کمبود عرضه پیاز به بازار در ماه‌های گذشته عنوان کردند .

با مساعد شدن شرایط جوی، کشاورزان مناطق جنوبی کشور از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان کار برداشت و عرضه محصول را آغاز کرده اند .

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا