اقتصادی

ارزانی ۱۵ میلیون تومانی خودروهای مونتاژی در بازار

انتظار خریداران خودرو برای تعیین و تکلیف مذاکرات و برنامه‌های مجلس برای واردات خودرو، عاملی شده تا خودروهای وارداتی با کاهش ۱۵ میلیون تومانی همراه شوند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بازار خرید و فروش خودرو امروز برخلاف تمام سالهای گذشته که در شب عید باید رونق قابل توجهی داشت در رکود به سر برده و معاملات اندکی در‌ آن انجام می شود. نکته قابل توجه اینجاست اکثر خریداران دست از معامله کشیده و منتظر تعیین و تکلیف مذاکرات و برنامه های مجلس برای واردات خودرو هستند، همین موضوع عاملی شده تا در خودروهای وارداتی با کاهش ۱۵ میلیون تومانی و در خودرو های داخلی شاهد کاهش یک تا سه میلیون تومانی قیمت ها باشد.

در حال حاضر ثبات بر بازار حاکم بوده و فعالان بازار هم می گویند، نوسان نرخ دلار هم بازار خودروها را به تغییر وادار نکرده و قیمت ها ثابت مانده است. در بازار امروز رانا پلاس با قیمت ۳۰۹ میلیون تومان، دنا معمولی با قیمت ۳۵۱ میلیون تومان و دنا پلاس توروبو اتوماتیک با قیمت ۴۸۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه براین سمند سورن ۳۱۴ میلیون تومان، سمند ال ایکس با موتور ای اف سون ۲۸۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۳۰میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار ۳۲۴ میلیون تومان به فروش می رسد.

در محصولات سایپا نیز پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۸۳ میلیون تومان، ساینا ۱۹۴ میلیون تومان، تیبادو ۱۸۳ میلیون تومان تیباصندوقدار ۱۸۰ میلیون تومان کوئیک آر ۱۹۸ میلیون تومان و کوئیک معمولی ۱۹۳ میلیون تومان فروخته می شود.

منبع: تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا