کاهش ۲۱ درصدی فروش برند H&M

برند پوشاک و کفش H&M مستقر در سوئد از کاهش ۲۱ درصدی فروش محصولات خود در سه ماهه منتهی به فوریه همزمان با اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از اخبار صنعت چرم و کفش، به دنبال افزایش شیوع کرونا و آغاز محدودیت‌های دوباره، بیش از یک سوم فروشگاه‌های H&M در سراسر جهان تعطیل شد.

طبق آماری که H&M اعلام کرده است، این برند پوشاک و کفش، در سه ماهه منتهی به فوریه ۲۰۲۱ بیش از ۱۴۰ میلیون یورو ضرر کرده است. این خسارت ناشی از افت فروش ۲۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است

با اعمال آخرین محدودیت های برای مهار شیوع COVID-19، حدود ۱۸۰۰ فروشگاه از این گروه تولیدی تعطیل شدند. این در حالی است که فروش آنلاین H&M در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ معادل ۵۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

منبع:worldfootwear

خروج از نسخه موبایل