فرهنگی

پرفروش‌ترین کتاب ایران، به چاپ صدوپنجاه‌ونهم رسید

چاپ صدوپنجاه‌ونهمِ «دا» که خاطرات یک رزمنده زن از جنگ هشت ساله ایران و عراق است و پرشُمارگان‌ترین کتاب سال‌های اخبر به شمار می‌آید، به بازار نشر آمد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، کتاب «دا» که دربردارنده خاطرات سیده‌زهرا حسینی است و سیده‌اعظم حسینی آن را به نگارش درآورده، به چاپ صدوپنجاه‌ونهم رسید.

در توضیح ناشر این کتاب آمده است: «راوی این کتاب در پرداخت خاطرات خود به گونه‌ای، موضوعاتی چون روزهای آغازین جنگ، روزهای مقاومت در خرمشهر، روزهای اشغال شهر و همچنین ادامه زندگی در اردوگاه را مورد اشاره قرار داده است.»

 در این کتاب، سیده‌زهرا حسینی، خاطرات خود از روزهای مقاومت خرمشهر و روزهای پس از آن را با جزئی‌ترین موارد روایت می‌کند تا آن‌جا که این گونه جزئی‌نگری و بیان لحظه لحظه وقایع باعث شده است تا بسیاری، این کتاب را رمان بنامند.

راوی در آن روزها تنها ۱۷ سال داشته و اهمیت این کتاب شاید در این باشد که وقایع جنگ ما برای اولین‌بار از زاویه دید یک دختر نوجوان روایت شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا