کسب و کار

کدام ارز های دیجیتال آینده بهتری دارد؟

کدام ارز آینده بهتری دارد؟ برای این که بتوانید رشد ارز های دیجیتال را با همدیگر مقایسه کنید، باید همبستگی ارز ها را بررسی نمایید. آینده ارز ها به اخبار مثبت مربوط به بازار کریپتو و پروژه های ارز بستگی داشته و با ترکیب تحلیل تکنیکال می توان آینده ارز های دیجیتال را بررسی و به نتایج مثبتی برسید.

ثبات بازار ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال در سال های اخیر به ثبات نسبی رسیده و توانسته طیف بزرگی از کاربران بازارهای مالی را به سمت خود جذب نماید. بازار ارز های دیجیتال به دلیل نوسانات بسیار شدید خود به یکی از بازار های محبوب برای نوسان گیری و سود های کوتاه مدت تبدیل شده است.  این بازار با چالش ها و نگرانی ‌هایی نیز همراه است. در ادامه به برترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در صرافی کوکوین اشاره می‌ کنیم. اگر قصد سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال را دارید، رفتار و اخبار این سری ارزها را دنبال نمایید.

شاخص های مهم در زمان سهامداری ارز های دیجیتال

برای جواب این سوال باید نگاهی به آمار و ارقام و داده شبکه های ارز دیجیتال داشته باشید. عموما برترین ارز های جهان تراکنش های بالایی داشته و برای اینکه بتوانیم مقایسه ای داشته باشیم، می توانید ورود یا خروج پول از ارز های دیجیتال را بررسی نمایید. کیف پول های بزرگ نیز بهترین آمار هر کدام را برای ما ارائه می دهند. افراد و نهنگ های بازار ارز های دیجیتال زمانی که موقعیت را مناسب بدانند، وارد خرید ارز دیجیتال در صرافی کوکوین می شوند که در نتیجه با افزایش قیمت کوتاه مدت یا بلند مدت همراه می شود.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

در قدم اول برای سرمایه‌گذاری باید مدت زمان سرمایه گذاری را تعیین نمایید. به طور مثال کسانی که قصد سرمایه گذاری به مدت کمتر از یک ماه را دارند، می توانند ارز هایی را خریداری کنند که ریسک نوسان گیری بیشتری داشته و باید کمتر از یک ماه به سود های قابل قبولی برسند. در عوض کسانی که قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت را دارند، باید حساسیت بیشتری در انتخاب ارز های دیجیتال خود داشته و به بتوانند در بلند مدت سود معقولی دست یابند.

بیت کوین

یکی از بهترین ارز های دیجیتال برای خرید در صرافی کوکوین، بیت کوین بوده که برای سرمایه گذاری های بلندمدت مناسب است. بسیاری از افرادی که می خواهند دارایی های خود به شکل ناشناس باشد و از مالیات و دارایی فارغ شوند، می توانند در ارز بیت کوین سرمایه گذاری نمایند. بیت کوین ارز دیجیتال غیرمتمرکز بوده و ردیابی و شناسایی این است غیر ممکن است.

برای خرید و فروش بیت کوین بدون احراز هویت می توانید به صرافی های غیر متمرکز مراجعه نمایید.

بیت کوین

اتر

یکی از جذاب ترین و بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری، نوسان گیری و معامله های فیوچر بوده که با نام اتریوم معروف شده است. اتریوم در واقع شبکه انتقال بلاک چین بوده ولی نام ارز اتر را در ایران با نام اتریوم می شناسیم. اتریوم به دلیل داشتن قرارداد های هوشمند توانسته نوآوری های جدیدی در این جهان به وجود آورد اما اتریوم هزینه تراکنش و انتقال بسیار بالایی داشته و امروزه از لایه های جدید برای انتقال ارز اتریوم استفاده می شود.

اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، همیشه اتریوم را زیر نظر داشته و تحلیل و بررسی نمایید. برای خرید و فروش ارز دیجیتال کوکوین را پیشنهاد می کنیم.

بایننس کوین بایننس کوین در واقع ارز محله صرافی بایننس بوده و توانسته با پیشرفت صرافی ارز خود به رتبه های بین یک تا ده بهترین ارز های جهان برساند. حجم معاملات صرافی بایننس دو برابر صرافی های بزرگ دیگر بوده و توانسته مسیر تکامل خود را پله – پله طی کرده و در کنار ارز های بزرگ دنیا مانند بیت کوین و اتریوم قرار داشته باشد. برای سرمایه گذاری نگاهی به ارز بایننس کوین داشته باشد.

سولانا

سولانا یکی از اعضا های غیر متمرکز بازار ارز های دیجیتال بوده و به عنوان رقیب اتریوم در فعالیت های مختلف بازار ارزهای دیجیتال مانند ان اف تی ها فعالیت دارد. شبکه انتقال سولانا بسیار عملکرد مثبتی داشته و هزینه انتقال بسیار پایین‌تر از اتریوم دارد. شبکه انتقال سولانا یکی از ده شبکه برتر بوده و  از فرصت ‌های سرمایه‌گذاری در بازار ارز های دیجیتال به شمار می رود. امکان معامله و سرمایه گذاری سولانا در صرافی کوکوین وجود دارد.

امروز در مورد آینده ارزهای دیجیتال صحبت کردیم. امیدواریم مطالب ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد برای شرکت در دوره های آموزشی ارز دیجیتال، تحلیل و بررسی ارز ها، اطلاع از اخبار روز دنیا، با سایت آکادمی یزدانی شرکت نمایید.

سولانا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا