اجتماعی

جاماندگان یارانه با کدام کد دستوری ثبت نام کنند؟

برای ثبت نام جاماندگان یارانه جدید در سازمان هدفمندی یارانه‌ها چه باید کرد؟ این سازمان از روز گذشته به ثبت نام جاماندگان یارانه جدید مشغول است.

به گزارس روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، برای ثبت نام جاماندگان یارانه جدید در سازمان هدفمندی یارانه‌ها چه باید کرد؟ این سازمان از روز گذشته به ثبت نام جاماندگان یارانه جدید مشغول است.

بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها کسانی که تاکنون یارانه گرفته‌اند تا روز شنبه باید طبق دستور العمل اعلامی برای گرفتن یارانه جدید اقدام کنند. متقاضیان ثبت نام

متقاضیان ثبت نام در سازمان هدفمندی یارانه‌ها باید ابتدا با شماره گیری کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴ از آخرین وضعیت ثبت نامی خود باخبر شوند.

این گروه از جاماندگان یارانه در ادامه باید از طریق سامانه اینترنتی my.gov.ir برای دریافت یارانه جدید اقدام کنند.

برمبنای همین چارچوب، سازمان هدفمندی یارانه‌ها مطابق جدول ذیل برای جاماندگان یارانه نوبت ثبت نام درنظر گرفته است:

نام نویسی از جاماندگان یارانه

لازم به ذکر است ثبت‌نام پس از این تاریخ متوقف نخواهد شد و تاریخ جدید برای افرادی که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام نشوند، متعاقباً اعلام می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا