ورزش

کرونا برای زنان اسنوکرباز دردسرساز شد

روند بازار به نقل از ایسنا نوشت: مسابقات اسنوکر شش توپ جام جهانی بانوان، بدون اسنوکر بازان ایرانی در دوحه قطر برگزار شد و قطری ها به دلیل شیوع کرونا به ملی‌پوشان اسنوکر ایران ویزا ندادند.

قرار بود دو بانوی اسنوکر باز ایران در رقابتهای اسنوکر شش توپ جام جهانی بانوان در قطر حضور داشته باشند اما باتوجه به شیوع کرونا قطر از ویزا دادن به بانوان ایران امتناع کرد. همچنین قرار بود سه داور زن ایرانی این مسابقات را قضاوت کنند که برای آنها هم از طرف قطر ویزا صادر نشد.
بنابر اعلام روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، قطری‌ها برای ایران شرط گذاشته بودند در صورتی که ملی پوشان و داوران ما به قطر بروند باید ۱۴ روز در قرنطیه باشند که البته تا برگزاری مسابقات تنها یک روز زمان داشتیم و نمی‌توانستیم ۱۴ روز در قرنطیه باشیم.
پانزده بازیکن از کشورهای هند، چین، انگلستان، هنگ کنگ،تایلند، بلژیک، لتونی، روسیه، استرالیا، آلمان و آفریقای جنوبی در این رقابت ها حضور داشتند.

این در حالی است که فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر در ابتدا سهمیه ای را برای ایران در نظر نگرفته بود و با رایزنی های هاشم اسکندری رئیس فدراسیون دو سهمیه برای ایران به دست آمد.
فینال این رقابت‌ها بین دو اسنوکر باز تایلندی و آلمانی برگزار شد که در آخر نوتچارات وونگ هاروتای از تایلند موفق شد قهرمان این رقابت ها شده و ۸ هزار دلار جایزه کسب کند. مجموع جوایز این رقابت ها ۲۰ هزار دلار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا