اجتماعی

در تصادفات فقط خسارت های بالای ۲۰ میلیون تومان نیاز به کروکی پلیس دارد

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفاتی که خسارت تا بیست میلیون تومان است رانندگان نیازی نیست منتظر حضور پلیس باشند؛ ترافیک درست نکنید.

به گزارش به گزارش روند بازار به نقل از شفقنا، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص دریافت خسارت در تصادفات خسارتی زیر بیست میلیون تومان و نحوه و شرایط مراجعه به بیمه توضیح داد و گفت: در صورت وقوع تصادف خسارتی، ابتدا رانندگان می‌بایست سریعاً ضمن خونسردی خود را حفظ نمایند؛ وسیله نقلیه را به منتهی الیه سمت راست راه و به یک محل امن هدایت نمایند.

وی افزود: اگر تصادف خسارتی باشد و خسارت زیر مبلغ بیست میلیون تومان باشد و رانندگان با یکدیگر توافق داشته باشند و مقصر حادثه تقصیر خود را قبول داشته و اختلافی بین آنها وجود نداشته باشد و هر دو وسیله نقلیه دارای بیمه نامه شخص ثالث معتبر باشند می‌توانند به اتفاق یکدیگر به شرکت بیمه مراجعه نمایند و تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون کروکی پلیس و بدون گزارش پلیس خسارت خود را دریافت نمایند.

وی افزود: پس نیازی نیست در تصادفات خسارتی زیر بیست میلیون تومان منتظر حضور پلیس باشند و ترافیک ایجاد نمایند و می‌توانند با توجه به موارد ذکر شده به بیمه مراجعه و خسارت خود را دریافت نمایند.

سرهنگ مؤمنی افزود: برابر آئین نامه راهور رانندگان مکلفند در تصادفات خسارتی وسیله نقلیه را به سمت راست راه منتقل نمایند ولی در تصادفات جرحی و فوتی می‌بایست صحنه حفظ شود تا پلیس در صحنه تصادف حضور یابد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا