ورزش

کریمی می‌تواند مانند دایی در اولین تجربه مربیگری قهرمان شود

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از خبرگزاری میزان حمیدرضا علی عسگری ، در خصوص انتخاب تیم فوتبال نفت تهران و عقد قرارداد با این تیم اظهار داشت: بین پیشنهادهایی که داشتم به نظرم رفتن به نفت تهران یک اتفاق خوب در فوتبال بود و جدا از این‌ها حضور «علی آقا» کریمی که روزگاری همبازی من در پرسپولیس بود، این اتفاق را شیرین‌تر کرد.

وی ادامه داد: زمانی که متوجه شدم در فهرست مدنظر علی کریمی هستم خیلی زود تصمیمم را گرفتم و با انجام کارهای مربوطه قراردادم را امضا کردم. امسال همان طور که گفتم دنبال اتفاقات خوب در نفت تهران هستم و به مباحث مالی فکر نمی‌کنم.

هافبک جدید تیم فوتبال نفت تهران دراره تجربه هم‌بازی سابقش در عرصه مربیگری گفت: علی کریمی اسما تجربه اولی سرمربیگری خود را پشت سر می‌گذارد اما او تجربیات زیادی دارد و می‌تواند مثل علی دایی در اولین تجربه‌اش که سایپا را قهرمان کرد، تا این حد موفق باشد.

وی ادامه داد: علی کریمی اخلاق خاص و قابل احترامی دارد و همین مسئله باعث شده به عنوان یک دوست در تمرینات کنار ما باشد و باعث شود بازیکنان با تمام قوا برایش بازی کنند. علی کریمی می‌تواند یکی از بهترین مربیان ایران و آسیا شود.

علی‌عسگری در خصوص کار سخت این نفت که تمرینات را دیر شروع کرده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کار که سخت است و چون دیرتر از سایر تیم‌ها کارمان را شروع کردیم باید دو برابر تلاش کنیم. با این حال جای نگرانی نیست و با بازیکنان خوبی که جذب شده‌اند به راحتی خودمان را برای لیگ و حتی حضور در آسیا آماده می‌کنیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا