کسب و کار

کسب درآمد دلاری با برنامه نویسی

شاید به عنوان یک فرد ماهر و توانمند در رشته برنامه نویسی، کسب درآمد دلاری یک رویا فرض شود. اما حقیقت این است که در حال حاضر امکان “کسب درآمد دلاری با برنامه نویسی” برای بسیاری از ایرانی ها نیز فراهم است. این فرایند اگرچه ممکن است پیچیده به نظر برسد اما حقیقت اینکه، این مسیر اصلا سخت و پیچیده نیست. شما می توانید به راحتی با داشتن مهارت کافی “کسب درآمد دلاری با برنامه نویسی” داشته باشید. فقط کافی است با راه و روش های آن آشنا باشید و این همان چیزی است که در این مقاله به شما خواهیم گفت.

کسب درآمد دلاری با برنامه نویسی در ایران ممکن است؟

وجود تحریم ها و برخی محدودهای تجاری و اقتصادی ممکن است این سوال را برای شما نیز فراهم کند، که آیا امکان درآمد دلاری برای کسانی که مقیم ایران هستند وجود دارد؟

پاسخ به این سوال روشن است، بله. در حال حاضر بسیاری از برنامه نویسان خبره و حرفه  ای در ایران فعالیت های کاری و تعاملات کاری با کارفرمایان دیگر کشورها دارند که درآمد دلاری قابل قبولی برای آنها ایجاد می کند. در حال حاضر بسیاری از کشورهای داخلی در ایران وجود دارند که امکان درآمد دلاری را برای ایرانی ها فراهم کرده اند. در واقع این شرکت ها در کشورهای دیگر دارای حساب بانکی هستند که امکان نقد کردن درآمد دلاری افراد را تسهیل می کنند.

در ساده ترین گام شما می توانید با خرید هاست و دامنه سایتی را به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری راه اندازی کنید و با استفاده از تکنیک های تبلیغاتی، شرایط عرضه رزومه و فعالیت های خود را برای دریافت پروژه های خارجی فراهم کنید. در این مسیر باید صبور باشید چون جلب اعتماد مشتری و دریافت پروژه های خارجی کمی زمان بر است. اگر قصد شما برای کسب درآمد دلاری از طریق برنامه نویسی جدی است باید نکات زیر را با دقت مورد توجه قرار دهید:

  • داشتن استمرار و ممارست در ارسال درخواست همکاری با شرکت های مختلف
  • انتخاب مسیر درست برای کسب درآمد
  • داشتن برنامه ریزی دقیق و ایجاد تعادل بین کار و زندگی
  • به روز رسانی دانسته ها و دانش خود در زمینه برنامه نویسی
  • داشتن اهداف بزرگ برای کسب درآمد دلاری

۴ روش برای کسب درآمد دلاری با برنامه نویسی

4 روش برای کسب درآمد دلاری با برنامه نویسی

فعالیت فریلنسری

یکی از بهترین روش هایی که می توانید از مهارت برنامه نویسی دلاری کسب درآمد کنید، فعالیت به صورت فریلنسری و غیر استخدامی است. به این معنی که می توانید از طریق دریافت پروژه های مستقیم کاری از کسب و کارهای مختلف کار برنامه نویسی مورد نیاز آن ها را انجام دهید. برای این کار می توانید از شرکت های داخلی و خارجی پروژه بگیرید. برای اینکه بتوانید پروژه های لازم را از شرکت های خارجی دریافت کنید، کافی است از طریق سایت های کاریابی مانند آپ ورک برای خود پروفایلی بسازید و با معرفی خود و روزمه کاری که تاکنون داشته اید، خود را به دیگران معرفی کنید. این سایت ها زمینه ای را فراهم می کند تا کسب و کارها به تناسب نیاز خود درخواست همکاری با افرادی که به صورت فریلنسری در زمینه های مختلف فعالیت دارند، داشته باشند.

آموزش برنامه نویسی

یکی از دیگر روش هایی که می توانید از طریق برنامه نویسی کسب درآمد دلاری داشته باشید، آموزش آن به دیگران است.

البته خیلی از افراد می‌گویند که وقتی سایت رایگان برای یادگیری برنامه نویسی وجود دارد، چه نیازی به هزینه کردن است؟

پاسخ روشن است. یادگیری به صورت خودآموز هم زمان بیشتری نیاز دارد هم انرژی بیشتری.

در صورتی که تسلط کامل به زبان های مختلف دارید و میتوانید امکان آموزش آنلاین را برای متقاضیان این رشته فراهم کنید، علاوه بر آن مهارت کافی و دانش برنامه نویسی را دارید می توانید برای متقاضیان خارجی کلاس های آموزش برنامه نویسی به صورت آنلاین برگزار کنید. این روش زحمت زیادی برای شما ندارد. علاوه بر این روش شما می توانید آموزش برنامه نویسی را به صورت ویدئوهای آماده ضبط کرده و در سایت های مختلف خارجی آن  را آپلود کنید، تا کاربران به تناسب نیاز خود آن را خریداری و استفاده کنند. حتما دوره های آموزشی خود را با دقت بررسی و ارزیابی کنید. برای اینکه فیلم های آموزشی را آپلود کنید، اصلا عجله نکنید، کیفیت بالای محصول می تواند برای شما موفقیت بیشتری به همراه داشته باشد.

شرکت در مسابقه های برنامه نویسی

شرکت در مسابقه های برنامه نویسی

برخی افراد از فعالیت فریلنسری لذت نمی برند. اما در عین حال خواستار کسب درآمد دلاری هستند. برای این افراد نیز شرایط فراهم است. کافی است در مسابقه های برنامه نویسی که در سطح دنیا برگزار می شود مانند تاپکودر شرکت کنند. این مسابقه یکی از حرفه ای ترین و معتبرترین مسابقات در رشته برنامه نویسی است که افراد علاوه بر محک زدن مهارت خود می توانند با برنده شدن در این مسابقه رزومه ای قوی و درآمدی قابل قبول کسب کنند.

استفاده از پروژه های مستقل

ارائه رزومه، فیلم های آموزشی یا شرکت در مسابقه های برنامه نویسی و دریافت پروژه های فریلنسری تنها راه کسب درآمد دلاری نیست. شما می توانید با نوشتن برنامه برای وبسایت ها یا اپلیکیشن های مختلف یا حتی طراحی بازی های آنلاین و ارائه آن در اپ استورهای خارجی می توانید به بازارهای جهانی وصل شوید و نمونه کارهای موفق  و عینی خود را به مشتریان و شرکت های خارجی عرضه کنید. این کار می تواند تا حد زیادی مهارت شما را نشان دهد و کارفرمای خارجی سریعتر به شما اعتماد می کند. البته فراموش نکنید که استفاده از تکنیک های تبلیغاتی برای شما قطعا موثر خواهد بود و می تواند مسیر موفقیت شما را کوتاه تر کند.

نتیجه گیری

امروزه شرکت های زیادی در ایران در زمینه خدمات فناوری اطلاعات، وب و هاستینگ فعالیت دارند. در صورتی که قصد راه اندازی وبسایت برای کسب و کار خود دارید استفاده از این خدمات برای شما ضروری است. شرکت معتبر و خوشنام وب‌رمز با بیش از دو دهه فعالیت حرفه ای در زمینه فناوری اطلاعات و نیز خدمات وب، سئو و تولید محتوا است که می توانید در مسیر موفقیت خود از خدمات این شرکت استفاده کنید. برای این منظور کافی است با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا