کسب و کار

کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی کانادا توسط مهندس الهه عابدینی

موفقیت مخترع ایرانی خانم مهندس الهه عابدینی در هشتمین دوره نمایشگاه و مسابقات بین المللی ICAN کانادا که بیش از ۸۵ کشور در آن شرکت داشتند در سال ۲۰۲۳ نشان از تلاش علمی کشور در زمینه های علمی و صنعتی و تحقیقاتی دارد.

به گزارش روند بازار به نقل از افق نیکان، موفقیت مخترع ایرانی خانم مهندس الهه عابدینی در هشتمین دوره نمایشگاه و مسابقات بین المللی ICAN کانادا که بیش از ۸۵ کشور در آن شرکت داشتند در سال ۲۰۲۳ نشان از تلاش علمی کشور در زمینه های علمی و صنعتی و تحقیقاتی دارد.

با سلام اینجانب الهه عابدینی متولد سال ۱۳۷۰، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته بیوشیمی و مخترع بایوراکتور زیستی – ترمیم زخم می باشم و همچنین سابقه حضور در هئیت اجرایی در مطالعه واکسن اسپایکوژن را نیز دارا می باشم و در پژوهش های خود توانسته ام موفق به طراحی یک فرمول جدید جهت بهبود زخم ها و ثبت یک اختراع در این حوزه نیز شوم.

همچنین این مخترع جوان با بیش از ۸ سال فعالیت مستمر در رشته بیوشیمی و تحقیقات در زمینه های مختلف مانند سنجش و مقایسه فاکتور های رشد شبه انسولین نوع دوم در پلاسما و گیرنده آن در گلبولهای سفید افراد سالم ،مبتلایان به سرطان های کولون و پستان توانست کتابی با همین عنوان جهت فراگیر کردن دانش خود چاپ و در اختیار علاقه مندان به این حوزه قرار دهد و اکنون در عرصه های بین المللی با یک اختراع در حوزه بایوراکتور ها شرکت کرده است.

مهندس الهه عابدینی

خانم مهندس عابدینی در سال ۱۳۹۷ فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته زیست شناسی گرایش بیوشیمی می باشد، وی از زمان دانشجویی فعالیت پژوهشی خود را آغاز کرده و نهایتا توانست با ثبت یک اختراع مهم در این زمینه در مسابقات جهانی مخترعین کانادا مدال طلا این مسابقات را با دانش و تلاش بی وقفه خود در زمینه فنی کسب نماید.

الهه عابدینی

مخترع عنوان کرده هدف از شرکت در این مسابقات در سطح بین المللی به اشتراک گذاشتن و به نمایش گذاشتن توانایی های علمی و آزمایشگاهی خود بوده و تلاش کرده تا بتواند نسبت به جذب علاقه مندان و سرمایه گذاران در زمینه اقدام کند .

همچنین تلاش دارد تا در این زمینه به پژوهش های خود ادامه داده و بتواند اختراعات بیشتری را در این زمینه انجام و به ثبت برساند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا