کسب و کار

کسب و کار در ایران بهتر است یا کشورهای اروپایی

بهتر است بدانید که کشور ایران دارای پتانسیلهای زیادی می باشد که هر فردی می تواند بر روی محصولاتی همچون فعالیت داشته باشد لذا خیلی از کشورهای دیگر خاواهان معامله در این محصولات ایرانی از نظر کیفیتی و قیمت می باشند.

چیپس

نمی توان محبوبیت بالای برخی از تنقلات را کتمان کرد مانند چیپس که در طعمهای سرکه ای، نمکی، فلفلی و غیره تولید شده و امروز قصد داریم طرز تهیه یک نمونه چیپس سرکه ای خانگی خوشمزه را مرحله به مرحله شرح دهیم که طعم آن مانند نمونه های بازاری خواهد شد.

شاید شنیده باشید که چیپس خوراکی مفیدی نیست و حتی برای سلامت انسان ضرر دارد که این شایعات به شکل ناراحت کننده ای عاشقان این خوراکی محبوب و خوشمزه را آزرده خاطر می کند.

حقیقت این است که چیپس سیب زمینی به خودی خود هیچ ضرری برای انسان نداشته و حتی مفید هم می باشد اما این طرز تهیه و چگونگی آماده سازی چیپس است که در برخی از موارد موجب مضر شدن آن خواهد شد.

چیپس خانگی

همانطور که می دانیم  چیپس خانگی بازاری دارای روغن فراوانی است و گاهی تولیدکنندگان از روغنهای چند بار مصرف برای تهیه این خوراکی خوشمزه استفاده می کنند که طبیعی است موجب زیان آور شدن آن برای بدن انسان خواهد شد.

اما این مشکل قابل برطرف شدن است و می توانید با استفاده از طرز تهیه چیپس سرکه ای خانگی و دنبال کردن مرحله به مرحله از دستورات آن به یک خوراکی استثنایی و فوق العاده خوشمزه برسید که از لحاظ طعم هیچ از نمونه های بازاری کم نداشته اما در مقابل کاملا سالم و مفید است.

برای این منظور فقط کافیست تا حد امکان نمک کمتری برای طعم دار کردن چیپس استفاده شود و روغن هم به میزان کم و محدود جهت سرخ کردن به کار رود که استفاده از انواع روغن زیتون مخصوص سرخ کردنی می تواند بر ارزشهای غذایی آن بیافزاید.

چیپس خانگی

چیپس خرما

با توجه به اینکه سیب زمینی گونه های متفاوتی دارد و همه آنها برای تهیه چیپس خرما مناسب نیستند باید پیش از اقدام برای تهیه این خوراکی لذیذ به دنبال سیب زمینی باشید که گوشت داخلی آن سبک و کرکی باشد که نمونه های سانته و روستر دارای چنین ویژگیهایی هستند.

از سوی دیگر سلامت سیب زمینیها هم برای تهیه چیپس بسیار مهم خواهد بود زیرا نباید سیب زمینی خراب، دارای جوانه و یا کپک زدگی بوده و خوشبین بود تا حرارت بالا بتواند قارچ، میکروب و هر عنصر مضر دیگری را در این مدل از سیب زمینیها از بین ببرد.

طرفداران تنقلات همواره نگرانیهایی درمورد زیانهای احتمالی محصولات خوراکی بازاری دارند که خیلی هم بی راه نیست اما در اینجا طرز تهیه چیپس سرکه ای خانگی خوشمزه را مرحله به مرحله توضیح می دهیم تا دیگر نگرانی بابت مصرف این خوراکی دلچسب و همه پسند وجود نداشته باشد.

چیپس خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا