کسب و کار

کشمش از من یک میلیونر ساخت

همیشه برای رسیدن به پول نیاز به گنج یا زحمت بسیار نیست گاهی با فکر کردن و انتخاب درست می توانیم به راحتی راه میلیونر شدن را پیدا کنیم من کسب و کارم را رها کردم و بر روی تمام محصولات تحقیق کردم و در آخر با بهترین آن یعنی انواع کشمش کارم را شروع کردم و از همین راه به موفقیت رسیدم اگر شما عزیزان هم علاقمند پیدا کردن و انتخاب راه درست در کسب و کارتان هستید در ادامه با ما همراه باشید.

کشمش مویز تاکستان

تاکستان یکی از قطب های تولید کشمش درجه یک اعلادر ایران است و کشمش مویز تاکستان از کشمش های معروف این منطقه بشمار می آید که در این شهرستان  قیمت کشمش مویز تاکستان نسبت به سایر شهرها بدلیل بیشتر در دسترس بودن این محصول مناسب تر است.

مویز یک کشمش بسیار سالم و پر خاصیت است که از زمانهای قدیم تا به الان در سبد غذایی خانوار ایرانی وجود داشته است و یک خوراکی بسیار خوب بشمار می آید که میتوان در هر ساعت از شبانه روز آن را میل کرد.

عوامل مختلفی برای قیمت کشمش مویز تاکستان وجود دارد که ما در اینجا به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

در بحث تعیین قیمت کیفیت محصول و نحوه پرورش محصول بسیار مورد اهمیت است.

کشمش ملایر

قیمت کشمش ملایر با توجه به کیفیتی که دارد مختلف است .یکی از کشمشهایی که بهترین کیفیت و مرغوبیت ممکن را دارد و از کشمشهای اعلا می باشد کشمش ملایر می باشد که به جرات می توان گفت یکی از بهترین کشمشهای تولید شده در ایران نیز همین کشمش می باشد.

قبل از اینکه بیشتربه موضوع کشمش بی دانه آفتابی ملایر بپردازیم این نکته شاید برایتان جالب باشد که بدانید در دهم آذر ماه سال ۹۷ یک اتفاق تاریخی و بیاد ماندنی برای این شهر و کشاورزان و انگور داران آن رخ داد که بسیار ارزشمند و از اهمیت بالایی برخوردار بود. و آن هم این مورد بود که این شهر به عنوان پایتخت انگور در دنیا معرفی شد که این امر باعث شد که این شهر بیش از پیش شناخته شود و هم باعث این موضوع شد نام ملایر را به عنوان یک برند در دنیا بشناسند.

کشمش ملایر

کشمش گلدن

قیمت کشمش گلدن بسیار مناسب است و کیفیت عالی ای دارد و یکی از فرآورده و مشتفات انگور می باشد و بله این محصول کشمش گلدن می باشد که از ویژگیهای زیادی برخوردار است. محصولی است که از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده که از انواع و اقسام مختلفی در بازار موجود می باشد. این محصول ارگانیک و فوق العاده را خریداری کند که علت این تنوعی که کشمشها دارند و دست خریدار در خرید آن باز است به این علت می باشد که انگورهایی که در ایران تولید می شود به یک رقم خاص محدود نمی شود.

کشمش گلدن

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا