اقتصادی

کلارک با گروه آپارل همکاری می‌کند

برند کفش “کلارک” با گروه بزرگ پوشاک “آپارل گروپ Apparel Group” همکاری می کند و قصد دارد با گسترش فروشگاه‌های خود در سراسر عربستان سعودی، به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کند. این همکاری باعث ایجاد تنوع در فروشگاهی شرکت آپارل گروپ و افزایش تجربه خرید مشتریان در سراسر عربستان سعودی می‌شود.

کلارک(Clarks) با همکاری آپارل گروپ، به دنبال جذب مخاطبان بیشتری است و در عربستان سعودی و مناطق دیگری نیز به دنبال تامین نیازهای مخاطبان خود به کفش با کیفیت بالا می باشد. این برند بریتانیایی قصد دارد بیش از ۲۰ فروشگاه در عربستان با محصولات متنوعی از جمله مجموعه انحصاری کفش‌های راحتی راه‌اندازی کند.

رئیس‌مدیر عامل گروه آپارل نیز درباره این همکاری گفته است که این مشارکت با کلارک نشان دهنده تعهد آپارل گروپ به تنوع فروشگاهی و بهبود تجربه خرید مشتریان در عربستان سعودی است. گروه آپارل با داشتن بیش از ۲۰۲۵ فروشگاه و ۸۰ برند، در سراسر جهان حضور دارد و در پلتفرم‌های مختلف فعالیت می‌کند.

برند کلارک یکی از مشهورترین برندهای کفش در جهان است که در سال ۱۸۲۵ در انگلستان تاسیس شد. این برند با تکیه بر طراحی‌های کلاسیک و افزایش کیفیت، به محبوبیت بسیاری در سراسر جهان دست پیدا کرده است. برند کلارک، انواع کفش‌های رسمی، اسپرت و کفش‌های راحتی را در مجموعه خود دارد و به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار در بین مردم شناخته می‌شود.

کلارک در طراحی کفش‌های خود تلاش می‌کند تا علاوه بر حفظ کیفیت و استفاده از طراحی‌های کلاسیک، مدل‌هایی با طراحی‌های جدید و مدرن نیز ارائه دهد. به عنوان مثال، در چند سال اخیر کلارک با طراحی کفش‌های اسپرت و راحتی با رویه‌های رنگارنگ و طرح‌های مدرن، به سمت جوانان و افراد با سلیقه‌های مدرن نیز جذب شده است.

شرکت «Apparel Group» یک برند مد و خرده‌فروشی مستقر در امارات است که دفتر مرکزی آن در دوبی می باشد.

شرکت «Apparel Group» یک برند مد و خرده‌فروشی مستقر در امارات است که دفتر مرکزی آن در دوبی می باشد.

منبع: worldfootwear

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا