اجتماعی

کلاس های دانشگاه تهران مجازی می‌شود؟

 مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران اعلام کرد: با توجه به تعطیلی این دانشگاه به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روند بازار، مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران امروز – دوشنبه – با انتشار اطلاعیه ای تصریح کرد: برای افزایش بهره‌وری استادان و دانشجویان، تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری همه کلاس‌های دانشگاه به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

این مرکز در اطلاعیه خود یادآور شد: برای تسهیل کار با سامانه یادگیری الکترونیکی و بهره‌مندی از این امکانات، راهنمای ویدئویی در نظر گرفته شده است. این راهنما دربردارنده توضیحات کامل در خصوص نصب نرم‌افزارهای لازم، چگونگی ورود به سیستم یادگیری الکترونیکی، برگزاری و شرکت در کلاس آنلاین  و نیز استفاده از ویدئوی ضبط شده کلاس‌ها فراهم شده که به‌زودی در اختیار اساتید و دانشجویان قرار می گیرد.

مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی از طریق مرکز یادگیری الکترونیکی (https://utec.ut.ac.ir) یا سامانه یادگیری الکترونیکی این دانشگاه (elearn.ut.ac.ir) قابل پیگیری است.

به گزارش ایرنا، پس از ابلاغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها تا آخر هفته جاری به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، دانشگاه‌ها تمهیدات مختلفی را برای مبارزه با این ویروس برنامه‌ریزی کردند.

تعطیلی خوابگاه‌ها و ضدعفونی کردن آنها، آموزش و توصیه‌های بهداشتی و تعطیلی دانشگاه‌ها از جمله اقدامات انجام شده دانشگاه ها در مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

همچنین بعضی از دانشگاه‌ها آموزش غیرحضوری را در دستور کار خود قرار دادند.

منبع
خبرگزاری ایرنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا