کسب و کار

کلاس یوس در تهران برای قبولی در آزمون YOS ترکیه

آزمون یوس ۲۰۲۳ یکی از آزمون های ورودی برای دانشگاه های دولتی کشور ترکیه برای پذیرش داوطلبان از دیپلم متوسطه (تبعه های خارجی) به رشته های مهندسی، علوم انسانی (مدیریت، طراحی لباس و …)، داروسازی، حقوقی، دندانپزشکی، پزشکی و سایر رشته های پزشکی  به زبانهای انگلیسی و ترکی استانبولی است. این آزمون هر ساله توسط وزارت علوم این کشور، در حوزه های گوناگون برگزار خواهد شد. این آزمون فقط مختص دانشجویان خارجی است و افراد تابعه‌ی ترکیه نمی‌توانند در این آزمون شرکت نمایند. در آزمون یوس افراد بالای ۱۶ سال میتوانند شرکت کنند. یکی از شرط های مهم جهت شرکت در این آزمون، داشتن مدرک دیپلم است. افرادی که تحصیلات دوره دبیرستانی خود را تمام کرده اند و بیشتر از ۱۸ سال سن دارند، میتوانند در آن شرکت نمایند. البته ناگفته نماند که معدل دیپلم تاثیری بر قبولی آزمون ندارد.

منابع آزمون یوس ۲۰۲۳

کتاب های این آزمون شامل، پوزا، متروپل و کوراک هستند. در هر یک از این منابع ۳ درس هندسه، ریاضی و هوش به صورت کاملا جداگانه طبقه بندی شده اند. حدودا ۵۰ درصد از سوالات از درس هندسه و ریاضی و ۵۰ درصد دیگر از درس هوش طراحی شده اند. تعداد سوالات این آزمون اختصاصی حدودا ۸۰ سوال بوده و بایستی در عرض ۱۰۰ تا ۱۲۰ دقیقه پاسخ داده شوند.

گفتنی است که سوالات این آزمون از کنکور بسیار ساده تر است. تست های ریاضی این آزمون، با دانش دوره راهنمایی کفایت خواهد کرد. البته شرکت در این آزمون بدون مطالعه و آمادگی احتمال قبولی شما را کم میکند. مسئله مهمی که در این آزمون بسیار حائز اهمیت است، تکنیک تست زنی و  همچنین مدیریت زمان می باشد. بیشتر دانشگاه ها برای پاسخ نادرست، نمره را در نظر خواهند گرفت. علاوه بر اینها دانشگاه های دیگر همچون سلجوق و دمیرل یک بخش دیگری به نام اطلاعات عمومی در آزمون یوس دارند. زبان آزمون ( ترکی یا انگلیسی) هم با انتخاب متقاضی تعیین می شود.

قبولی  در آزمون یوس ۲۰۲۳

افرادی که جهت قبولی در یوس، تمام سعی و تلاش خود را می کنند، باید حداقل نمره ۹۰ را در این آزمون کسب نمایند. با اخذ این نمره به راحتی می توانند در رشته مورد علاقه خودشان ( داروسازی، پزشکی، دندانسازی، پیراپزشکی و …) انتخاب رشته کنند. همانطور که در متن بالا اشاره نمودیم این آزمون هر ساله یکبار برگزار خواهد شد.

با توجه به موارد مهمی که در متن بالا به آن اشاره نمودیم، نمیتوان تاثیر بسیار بالای کلاس آزمون یوس را جهت قبولی در  یوس را نادیده گرفت. اما سوال مهم و اصلی اینجاست که در کدام دوره و کلاس یوس در تهران شرکت کنیم؟

منابع آزمون یوس 2023

بهترین کلاس یوس در تهران

اساتید و مدرسان ما در SAT SCHOOL جزو بهترین اساتید در این حوزه می باشد. همه ما به خوبی می دانیم که هر کدام از کتاب های یوس نواقصی دارند. ما در SAT SCHOOL دوره های آموزشی بسیار مفید و کاملی را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم. به عبارت دیگر از تمام منابع روز برای آموزش بهتر و جامع تر بهره خواهید برد. ما در مجموعه هر کدام از سر فصل های کتاب را از کتاب های خاصی آموزش خواهیم داد تا متقاضیان با انواع روش ها آشنا شوند و مطالب درسی را از بهترین منابع درسی بخوانند و شانس قبولی شان بیشتر است.

دوره قبولی در آزمون یوس 2023

کلاس های آمادگی یوس در SAT SCHOOL

در حقیقت شرکت نمودن در کلاس های دوره یوس ۲۰۲۳ در SAT SCHOOL دارای مزایای بسیار فراوانی است که در متن زیر به طور خلاصه به برخی از آنها می پردازیم:

۱: مطالب کاملا آموزشی و مفید می باشد و زمانتان را با مطالب نامفید هدر نخواهید داد.

۲: اساتید و مدرسان حاضر در SAT SCHOOL تسلط کافی بر مطالب دارند.

۳: اساتید حاضر در این مجموعه دارای مدرک تخصصی و علمی در حوزه ریاضیات می باشند.

۴: مجموعه دوره های آموزشی یوس ۲۰۲۳ را به گونه ای برگزار می کند تا روند رشد متقاضیان را بررسی نماید.

۵: هزینه شرکت در کلاس آمادگی آزمون یوس ۲۰۲۳ در SAT SCHOOL در قیاس با مجموعه های دیگر بسیار مناسب تر و در عین حال با کیفیت تر می باشد.

۶: کلاس یوس در  SAT SCHOOL  بسیار کامل و جامع می باشد. در این دوره ها راهکاری بسیار مفید جهت قبولی در آزمون یوس وجود دارد.

۷: با شرکت در کلاس آمادگی آزمون یوس ۲۰۲۳ در SAT SCHOOL  اصولی ترین و بهترین برنامه ریزی را جهت مطالعه دروس دریافت خواهید کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در رابطه با کلاس یوس، میتوانید با کارشناسان ما در SAT School ارتباط حاصل نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا