اجتماعی

اگر واتساپ دارید این خبر را بخوانید

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ارسال پیامکی خبر از کلاهبرداری از طریق تماس‌های تلفنی واتساپ داد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با ارسال پیامکی درخصوص برخی تماس‌های تلفنی واتساپ هشدا داد.

هموطن گرامی
تماس تلفنی از پیام‌رسان واتساپ مبنی بر برنده شدن، کلاهبرداری و به قصد تخلیه حساب بانکی شماست. از پاسخ دادن به این تماس‌ها و ارائه کد ارسالی در متن پیامک جداً خودداری نمایید.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

راه‌اندازی قابلیت جدید در واتساپ

به نقل از آی تی ایران، واتساپ اپلیکیشن پرچالش میان کاربران این روزها در حال کار روی قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق یک حساب کاربری، در چند گوشی و یا یک گوشی و تبلت چت کنند.
تصاویر منتشر شده در وب‌سایت WABetaInfo، دستورالعمل‌هایی را در خصوص نحوه ثبت و اتصال یک دستگاه جدید که تحت عنوان دستگاه «همراه» شناخته می‌شود، نمایش می‌دهد.

بر اساس این اطلاعات، برای ثبت دستگاه جدید، کاربر پس از ورود به صفحه واتساپ، می‌بایست کد QR را توسط گوشی اصلی خود اسکن کند تا اجازه اتصال به حساب کاربری داده شود.

گفته می‌شود که دستگاه‌های متصل به یک حساب کاربری می‌توانند پیام‌های اخیر را همگام‌سازی کنند حتی اگر این پیام‌ها رمزنگاری شده باشند.

در تصاویر منتشر شده، عبارت Register Device as Companion مشاهده می‌شود که مربوط به این قابلیت است و مراحل اتصال به حساب کاربری از طریق دستگاه‌های دیگر را نشان می‌دهد.

هر دو تصویر منتشرشده از این قابلیت متعلق به نسخه اندروید اپلیکیشن ‌واتساپ هستند که نشان می‌دهد این قابلیت احتمالا در ابتدا برای این دسته از کاربران عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعاتی در خصوص اینکه آیا این امکان برای کاربران نسخه آی او اس ‌واتساپ نیز عرضه خواهد شد، منتشر نشده است.

در حال حاضر‏، ‌واتساپ قابلیتی تقریبا مشابه به نام Linked Devices را عرضه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق رایانه‌های خود به عنوان دستگاه‌های ثانویه به یک حساب کاربری ‌واتساپ متصل شوند.

این قابلیت در اختیار کاربران نسخه اندروید و آی او اس ‌واتساپ قرار گرفته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا