کسب و کار

کلید اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از لوازم مصرفی در برق صنعتی انواع کلید اتوماتیک است. کلید اتوماتیک تنوع زیادی دارد که در بخش های مختلف به شما کمک می کند.

کلید اتوماتیک یا کمپکت که به آن MCCB که مخفف Molded Case Circuit Breaker است، در واقع تجهیزی برای قطع و وصل جریان و ولتاژ برق به صورت ایمن است.

کلید مینیاتوری

کلید مینیاتوری ساده ترین نوع کلید اتوماتیک است که معمولا در انواع تک پل و سه پل در پروژه های مختلف و به خصوص مسکونی در آمپراژ وسیع و در قدرت قطع ۶ کیلوآمپر و یا ۱۰ کیلوآمپر در بازار موجودند و حفاظت در برابر اضافه جریان و اتصال کوتاه را برعهده دارد.

علاوه کلید مینیاتوری کلید اتوماتیک انواع دیگری دارد، در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با کلید اتوماتیک می توانید از طریق مقالات رایگان سایت بابا ادیسون اطلاعات تکمیلی بیشتری بدست آورید.

برندهای مطرح تولید کننده کلید اتوماتیک

شرکت های معتبر زیادی در حوزه تولید تجهیزات برق صنعتی فعال اند اما برخی از این برندها به دلایل مختلفی در ایران وجود ندارند. دلایلی مانند کیفیت پایین، شناخته نبودن برند و …. در ایران موجود نیستند. ما لیست برترین برندهایی که در بازار ایران موجود است را برای شما قرار داده ایم.

  • اشنایدر الکتریک
  • زیمنس
  • پارس فانل
  • هیوندای
  • LS
  • و ….

خرید از معتبرترین فروشنده های بازار ایران

خرید بدون واسط به شما کمک می کند تا هزینه های نهایی خود را به کمترین حد ممکن برسانید. خرید بدون واسط از فروشگاه بابا ادیسون به دو صورت حضوری و اینترنتی قابل انجام است.

الکتروشتاب یک فروشگاه (فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون) در عرصه برق صنعتی است که از سال ۱۳۸۵ آغاز به فعالیت کرده است.

بدون واسط، کالاهای مورد نیاز خود را در حوزه برق صنعتی می توانید از بابا ادیسون تامین کنید.

ما تامین کننده مستقیم بیش از بیست برند ایرانی و خارجی معتبر در حوزه برق صنعتی هستیم. در صورتی که تمایل به دیدن تمام محصولات دارید می توانید از طریق سایت بابا ادیسون اقدام کنید.

ما در کمترین زمان ممکن کالاهای مد نظر شما را با پایین ترین قیمت موجود در بازار، به دست شما می رسانیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا