اقتصادی

کل فروش شرکت مس به ۱۶ هزار میلیارد تومان رسید

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: کل فروش شرکت مس تا پایان شهریورماه سال جاری به ۱۶ هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان رسیده است که بیانگر رشد ۶۱.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

روند بازار – به گزارش مهر به نقل از شرکت ملی صنایع مس ایران، اردشیر سعد محمدی با بیان این‌که کل فروش شرکت ملی صنایع مس ایران تا پایان شهریورماه سال جاری به عدد ۱۶ هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان رسیده است، اظهار داشت: این میزان فروش، رشد ۶۱.۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مس افزود: فروش شش‌ماهه شرکت ملی صنایع مس ایران در سال گذشته برابر با ۱۰ هزار و ۲۷ میلیارد تومان بوده است و رشد بیش از ۶۱ درصدی فروش در مدت زمان مشابه در سال جاری رکورد جدیدی در تاریخ فروش شرکت مس محسوب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به میزان فروش دوره یک‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۹، گفت: در بازه زمانی یک‌ماهه شهریورماه میزان فروش شرکت ملی صنایع مس ایران ۴ هزار و ۲۸۶ میلیارد تومان بوده است که نسبت به مردادماه رشد ۴۷.۵ درصدی داشته است و رکورد جدیدی در تاریخ فروش ماهانه شرکت مس محسوب می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا