اقتصادی

کمیسیون خودروهای زیر ۲۰۰میلیون تومان تعیین شد

روند بازار به نقل از مشرق نوشت: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای قیمت خودروی پایین‌تر از ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ کمیسیون دریافتی از طرفین ۸ درصد و بالای ۲۰۰ میلیون تومان ۵ درصد تعیین شد.

ناصر فغفوری اظهار کرد: نرخ کمیسیون مشاورین خودرو در استان زنجان تعیین و مصوب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای ساماندهی فعالیت این صنف در استان، پس از بررسی میانگین نرخ کمیسیون دریافتی در استان‌های مجاور و نرم دریافت کمیسیون در مشاورین خودرو، نرخ مصوب برای سال جاری تعیین شد.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شد برای قیمت خودروی پایین‌تر از ۲۰۰ میلیون تومان، نرخ کمیسیون دریافتی در مجموع از طرفین ۸ درصد تعیین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: بر اساس این مصوبه برای قیمت‌های بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان بر اساس میزان مازاد در مجموع از طرفین ۵ درصد اخذ شود.

وی بر ضرورت نصب قیمت‌های مصوب در معرض دید مردم تاکید کرد و یادآور شد: باید قیمت مصوب همه خدمات و کالاهای مشمول قیمت‌گذاری در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در صورت عدم نصب قیمت‌ها، بازرسین سازمان با متخلفین برخوردهای لازم را خواهند داشت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا