اجتماعی

کیفیت هوای تهران امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران، امروز (یکشنبه) در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز یکشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه به شرح زیر است:

امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۷ و رباط‌کریم با شاخص ۱۵۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۴۵، پاکدشت با شاخص ۱۰۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۱۰، قرچک با شاخص ۱۱۱ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۹، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۶۱، اسلام‌شهر با شاخص ۷۹، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۵۶، امام خمینی با شاخص ۷۹، پارک رازی با شاخص ۸۳، پردیس با شاخص ۹۰، پونک با شاخص ۵۳، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۲، پیشوا با شاخص ۷۰، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۸۳، دانشگاه تهران با شاخص ۸۴، دماوند با شاخص ۶۴، ژئوفیزیک با شاخص ۶۳، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۸۹، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۹۱، شریف منطقه دو با شاخص ۹۳ و شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه دو با شاخص ۶۵، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۵۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۶۲، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۱، شهریار با شاخص ۹۵، علم و صنعت با شاخص ۷۳، قائم با شاخص ۸۰، قدس با شاخص ۶۵، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۵۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۶، ملارد با شاخص ۷۵ و ورامین با شاخص ۷۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های چشمه با شاخص ۳۷ و دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۳۵ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا