اجتماعی

کیفیت هوای تهران؛ ناسالم برای گروه‌های حساس

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت به دلیل افزایش شاخص ذرات معلق هم‌اکنون بر روی عدد ۱۰۵ قرار گرفته است و هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت به دلیل افزایش شاخص ذرات معلق هم‌اکنون بر روی عدد ۱۰۵ قرار گرفته و هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۹۷ قرار داشت و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول بود.

تهران از ابتدای سال ۸ روز هوای پاک، ۱۶۲ روز هوای قابل قبول، ۴۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۵ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۲۲ روز هوای قابل قبول، ۸۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۸ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا