اقتصادی

گازبهای مشترکان با تعرفه‌های تازه اعمال می شود

مدیر امور گازرسانی گفت: گازبهای مشترکان از ابتدای سال ۱۴۰۲ با تعرفه‌های تازه اعمال خواهد شد.

به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت:حدود ۴۹ درصد صورتحساب‌های گاز صادر شده با اعمال تخفیف ۷۰ درصدی مدنظر قانون، زیر ۳۰ هزار تومان، ۳۳ درصد ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان، ۱۵ درصد صورتحساب‌ها ۹۰ تا ۳۷۴ هزار تومان، یک درصد تا ۶۰۸ هزار تومان و ۲ درصد هم متناسب با مصرف خود، صورتحساب‌های بالای ۶۰۸ هزار تومان دریافت کرده‌اند.

او گفت: دوره اعمال این تخفیف ۷۰ درصدی تا پایان سال ۱۴۰۱ خواهد بود و به‌طور طبیعی گازبهای مشترکان از ابتدای سال ۱۴۰۲ با تعرفه‌های تازه اعمال خواهد شد.

اخبار مرتبط

رحمانی گفت: مبلغ بالای گازبها برای برخی مشترکان با توجه به مصوبه دولت و بر اساس تعرفه‌های تازه، بوده و با وجود اعمال تعرفه‌های تازه و سرمای کم‌سابقه زمستان امسال، تنها ۲.۷ درصد مشترکان که حدود ۱۰ درصد از کل مصارف بخش خانگی را به خود اختصاص داده‌اند، در محدوده بسیار پرمصرف قرار گرفته؛ با این حال این تعدادی از مشترکان نیز در قبض‌های خود، مشمول تخفیف ۷۰ درصدی شده‌اند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا