سیاسی

دولت باید فکری به حال گرانی کالاهای اساسی کند

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در تذکری تاکید کرد: دولت باید فکری به حال گرانی‌ها به ویژه گرانی کالاهای اساسی کند.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، محمد سبزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری شفاهی گفت: امروز کرامت بازنشستگان عزیز در حال خدشه دار شدن است، حقوق افرادی که ۳۰ سال به مملکت خود خدمت کرده، کفاف مخارج زندگی‌شان را نمی‌دهد بنابراین باید سریعاً برای آن‌ها کاری اساسی کرد.

وی با بیان اینکه «دولت باید فکری به حال گرانی‌ها به ویژه گرانی کالاهای اساسی کند»، از رئیس جمهوری خواست تا قیمت‌ها را کنترل کند.

این نماینده مجلس همچنین خواستار توجه دولت و مجلس به وضعیت سرایداران مدارس و همچنین اجرای طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت شد.

سبزی در پایان با تاکید بر لزوم توجه به کشاورزی قراردادی، گفت: با توجه به خشکسالی در استان های مرکزی و کاهش بارندگی اکثر محصولات مردم به ویژه گندم از بین رفته است و کشاورزان در فصل پاییز دیگر بذری برای کاشت ندارند لذا وزارت جهاد کشاورزی باید کاری کند و با کشاورزی قراردادی، بذر، سم وکود در اختیار این عزیزان قرار دهد تا به تولید خودشان برسند.

خبرنگار: محمدرضا نورمحمدیان

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا