ورزش

گروه ایران در جام‌ جهانی مشخص شد/ تاریخ مسابقات ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲


مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شد. بر این اساس تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم رقیب انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، تیم ملی ایران طبق قرعه‌کشی امشب جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه دوم بازی‌ها با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (اسکاتلند و اوکراین/ ولز) رقابت خواهد کرد.

امروز، جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ (اول آپریل ۲۰۲۲)، در حالی که بیش از هفت ماه به آغاز بیست‌ودومین دوره جام‌جهانی زمان باقی مانده، آیین قرعه‌کشی این رقابت‌ها برگزار شد.

در این مراسم نمایندگان کشورهای شرکت‌کننده و شماری از بازیکنان مطرح فعلی و سابق فوتبال حضور داشتند.

علی دایی، کاپیتان سابق و اسطوره تیم ملی ایران، به‌همراه لوتار ماتئوس، ‌کافو، عادل احمد، بورا میلوتینوویچ، جی‌جی اوکوچا، رباح ماجر و تیم کیهیل این قرعه‌کشی را انجام دادند.

تیم ایران که برای ششمین بار به جام‌جهانی صعود کرد، در گروه دوم رقابت‌ها حریف تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا شد. این مسابقات به ترتیب در تاریخ‌های ۳۰ آبان، ۴ آذر و ۸ آذر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

گفتنی است این رقابت‌ها بین ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. ایران به‌ترتیب با انگلیس، ورقیب اروپایی و آمریکا مسابقه خواهد داد.

گروه‌بندی کامل جام‌جهانی قطر


گروه‌بندی کامل جام‌جهانی قطر به شرح زیر است:

گروه A: قطر، اکوادور، سنگال، هلند
گروه B: انگلیس، ایران، آمریکا، پلی‌آف اروپا (ولز و اسکاتلند یا اوکراین)
گروه C: آرژانتین، عربستان، مکزیک، لهستان
گروه D: فرانسه،پلی‌آف ۱ (پرو یا استرالیا و امارات)، دانمارک، تونس
گروه E: اسپانیا، پلی‌آف ۲ (کاستاریکا یا نیوزیلند)، آلمان، ژاپن
گروه F: بلژیک، کانادا، کرواسی، مراکش
گروه G: برزیل، صربستان، سوییس، کامرون
گروهH:پرتغال، غنا، اروگوئه، کره جنوبی

گروه‌بندی کامل جام‌جهانی قطر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا