ورزش

گل‌محمدی کاندیدای بهترین مربی لیگ قهرمانان آسیا

روند بازار به نقل از فرارو نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی خود برای انتخاب بهترین‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، این بار از کاربرانش خواسته است بهترین مربی این رقابت‌ها را انتخاب کنند.

مسابقات منطقه غرب در حالی به پایان رسید که تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد با شکست دادن النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی راهی دیدار فینال شود.

در نظرسنجی AFC، نام یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار دارد و کاربران می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی از این لینک استفاده کنند.

«روی ویتوریا» سرمربی النصر عربستان، «ولادان میلویویچ» سرمربی الاهلی عربستان، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ایران و «شوتا آروالادزه» سرمربی پاختاکور ازبکستان در این نظرسنجی با هم رقابت خواهند کرد.

پیش از این و در دیگر نظرسنجی‌های کنفدراسیون آسیا، حامد لک (دروازه بان)، سیامک نعمتی و سعید آقایی (مدافع) و بشار رسن (هافبک) از تیم پرسپولیس انتخاب شده بودند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا