کسب و کار

گنج ثروت را با ایده ‌ای بی‌ نظیر بدست آوردم

اگر به شما بگویند که در انتهای یک مسیر گنجی از ثروت وجود دارد به‌ طور حتم شما تمام تلاش خود را می ‌کنید و به هر نحوی سختی ‌های راه را به جان می ‌خرید تا به گنج ثروت دست یابید. طبق تجربه ‌ای که دارم باید بگویم در انتهای مسیر تجارت نیز گنج تمام ‌نشدنی وجود دارد و کسانی که به این موضوع پی می ‌برند در این مسیر حرکت می ‌کنند. چرا که من با کسب ‌و کار خود در عرصه تجارت توانستم محصولات زیر را به ‌صورت عمده ‌ای بفروش برسانم و به ثروت برسم.

پیچ جوش m3

پیچ جوش m3 یک وسیله کاملا صنعتی است که از آن برای جوش دادن فلزات متنوع ئ ایجاد استحکام در سطوح استفاده می گردد. همانطور که می توانید پیچ جوش ها ابزارآلاتی هستند که با سایزهای مختلفی تولید می گردند که یکی از این نمونه ها، مهره m3 می باشد. پیچ جوش m3 زمانی کاربرد ویژه ای دارد که شما قصد سوراخ کردن سطوح را ندارید و در پی این هستید که سطوح مختلف را بدون سوراخ کردن آنها به یکدیگر متصل نمایید. با استفاده از این پیچ جوش خیلی تمیز و آسان می توانید کار جوشکاری را انجام دهید و زیباسازی را در فلزات مختلف به پیش برید.

پیچ جوش استیل

پیچ جوش استیل در صنایع الکترونیک، مخابرات و برق نقش بسزایی دارد و بدون نیاز به سوراخکاری روی سطوح جوش می خورد. پیچ جوش استیل، یعنی یک پیچ، بر روی سطحی از جنس فلز به طور بسیار محکم و ایمن متصل شود. در حالت کلی پیچ جوش ها بر دو نوع اند: پیچ جوش فولادین با روکش مس و پیچ جوش استیل. اتصال پیچ ها به سطح، با دستگاه استادولد صورت می گیرد. این دستگاه برق ۲۲۰ ولت شهری را به برق مطلوب برای جوش کاری تبدیل می کند.

پیچ جوش استیل

پیچ جوش ایران ترانس

پیچ جوش ایران ترانس محصولی است که به عنوان یک فلز پایه با دوام در عرصه جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. پیچ جوش ایران ترانس محصولی است که در عرصه جوشکاری فلزی کاربرد زیادی دارد و می تواند به عنوان یک اتصال دهنده بی نظیر به کار رود. در این دستگاه جوش مورد نظر یک عدد مهره وجود دارد که به یک میله فلزی جوش می خورد و یک پیچ به طور مطمئن و با امنیت زیاد بر روی فلز متصل می گردد. محصولات ایران ترانس از استحکام زیادی برخوردار هستند و قابل استفاده در حیطه جوشکاری و صنعت های مختلف هستند.

پیچ جوش ایران ترانس

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا